DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Growth Summer Days

18 sierpnia 2022

Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence.  Ostatni darmowy webinar z tej serii odbędzie się 25 sierpnia.

Najbliższe spotkanie zakończy wakacyjny cykl upskillingowy, skupiony wokół obszarów web analityki i UX designu.

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence – który odpowie na pytanie: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem?

Podczas webinaru 25 sierpnia:
• Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
• Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
• Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
• Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Zapisz się na Growth Summer Days: https://artegence.com/growth-summer-days/

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt.

Growth Summer Days Data: 25-08-2022 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence.  Ostatni darmowy webinar z tej serii odbędzie się 25 sierpnia.

Najbliższe spotkanie zakończy wakacyjny cykl upskillingowy, skupiony wokół obszarów web analityki i UX designu.

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence – który odpowie na pytanie: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem?

Podczas webinaru 25 sierpnia:
• Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
• Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
• Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
• Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Zapisz się na Growth Summer Days: https://artegence.com/growth-summer-days/

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska