• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Brand Lift u wydawcy. Jaką wartość ma dla marketera?

28 lutego 2024

Onet Impact Seminar 3/2024 – Brand Lift u wydawcy.  Jaką wartość ma dla marketera?

 Kiedy: wtorek, 19 marca 2024, godz. 11:00 – 12:30

Czy wiesz, w jakim stopniu kampanie digitalowe przekładają się na markę? W RAS Polska potrafimy to zmierzyć. Mamy do tego specjalne narzędzie – Brand Metrics –wykorzystywane także przez największe światowe wydawnictwa.

Nasz zespół analityków monitoruje efektywność kampanii i porównuje z benchmarkami lokalnymi i globalnym, aby optymalizować oraz efektywniej planować kolejne kampanie naszych Klientów.

Brand Metrics pozwala mierzyć relacje z marką aż w czterech obszarach:

  • Brand awareness
  • Brand consideration
  • Brand preference
  • Purchase / action intent

Punktacja za ten event: 4 pkt

Brand Lift u wydawcy. Jaką wartość ma dla marketera? Data: 19-03-2024 Punkty: 4 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Onet Impact Seminar 3/2024 – Brand Lift u wydawcy.  Jaką wartość ma dla marketera?

 Kiedy: wtorek, 19 marca 2024, godz. 11:00 – 12:30

Czy wiesz, w jakim stopniu kampanie digitalowe przekładają się na markę? W RAS Polska potrafimy to zmierzyć. Mamy do tego specjalne narzędzie – Brand Metrics –wykorzystywane także przez największe światowe wydawnictwa.

Nasz zespół analityków monitoruje efektywność kampanii i porównuje z benchmarkami lokalnymi i globalnym, aby optymalizować oraz efektywniej planować kolejne kampanie naszych Klientów.

Brand Metrics pozwala mierzyć relacje z marką aż w czterech obszarach:

  • Brand awareness
  • Brand consideration
  • Brand preference
  • Purchase / action intent

Punktacja za ten event: 4 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska