DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

IAB HowTo: Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic

10 lutego 2022

Podczas corocznej już konferencji o szansach i barierach w programatycznym modelu reklamy opowiedzą eksperci z Grupy Programmatic przy IAB Polska, dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem.

  • Dowiesz się: Jak najlepiej i najbezpieczniej wykorzystać programmatic w Twojej organizacji i jak przygotować się na zmiany technologiczne i prawne
  • Zobaczysz: Różnorodne case study z realizacji programatycznych kampanii
  • Poznasz: Rozwiązania umożliwiające precyzyjne targetowanie kampanii bez wykorzystania 3rd party cookies
  • Nauczysz się: Dzięki dodaniu do agendy wystąpień o charakterze warsztatowym, uczestnicy będą mogli poznać od kuchni przykładowe narzędzia technologiczne wykorzystywane w ekosystemie

Posiadacze aktualnych certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu z ze zniżką 50 zł netto.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

IAB HowTo: Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic Data: 02-03-2022 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Podczas corocznej już konferencji o szansach i barierach w programatycznym modelu reklamy opowiedzą eksperci z Grupy Programmatic przy IAB Polska, dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem.

  • Dowiesz się: Jak najlepiej i najbezpieczniej wykorzystać programmatic w Twojej organizacji i jak przygotować się na zmiany technologiczne i prawne
  • Zobaczysz: Różnorodne case study z realizacji programatycznych kampanii
  • Poznasz: Rozwiązania umożliwiające precyzyjne targetowanie kampanii bez wykorzystania 3rd party cookies
  • Nauczysz się: Dzięki dodaniu do agendy wystąpień o charakterze warsztatowym, uczestnicy będą mogli poznać od kuchni przykładowe narzędzia technologiczne wykorzystywane w ekosystemie

Posiadacze aktualnych certyfikatów mogą wziąć udział w wydarzeniu z ze zniżką 50 zł netto.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska