• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

#36. Merytorycznie o Marketingu – biznes i marketing

16 maja 2025

Merytorycznie o Marketingu to coś więcej niż spotkanie. To społeczność ponad 3 tysięcy przedsiębiorców i marketerów, którzy wierzą, że dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to droga do realnego rozwoju biznesu.

Na scenie — praktycy z ogromnym doświadczeniem.
Na sali — osoby, które wiedzą, że marketing to inwestycja, nie koszt.
W agendzie — konkret, zero ściemy, pełna merytoryka.
W kuluarach — rozmowy, z których często rodzą się współprace.

3 czerwca o godzinie 18:00 ponownie spotkamy się w Lubhotel***, żeby porozmawiać o tym, co w marketingu działa naprawdę, a co tylko dobrze wygląda w prezentacji.

To będzie świetna okazja, żeby złapać dystans, przemyśleć kierunki i wrócić do codziennych działań z nową energią i inspiracjami.

Katarzyna Michalak na podstawie swojej książki „Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps” i prawdziwych przykładów – bez zbędnej teorii, za to z dużą dawką praktyki, pokaże, jak projektować Mapy Podróży Klienta, które realnie zwiększają skuteczność działań marketingowych.

Kamil Karczmarczuk opowie między innymi dlaczego obecność w każdym kanale marketingowym niekoniecznie służy biznesowi, szczególnie w kontekście braku spójnej strategii, czy jak przejść od ręcznych, chaotycznych działań do zautomatyzowanych procesów, które oszczędzają czas i zwiększają skuteczność.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

Możesz wesprzeć stowarzyszenie Merytorycznie o Marketingu symboliczną wpłatą.

Dane do przelewu darowizny: https://www.merytorycznieomarketingu.com/

#36. Merytorycznie o Marketingu – biznes i marketing Data: 03-06-2025 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Merytorycznie o Marketingu to coś więcej niż spotkanie. To społeczność ponad 3 tysięcy przedsiębiorców i marketerów, którzy wierzą, że dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to droga do realnego rozwoju biznesu.

Na scenie — praktycy z ogromnym doświadczeniem.
Na sali — osoby, które wiedzą, że marketing to inwestycja, nie koszt.
W agendzie — konkret, zero ściemy, pełna merytoryka.
W kuluarach — rozmowy, z których często rodzą się współprace.

3 czerwca o godzinie 18:00 ponownie spotkamy się w Lubhotel***, żeby porozmawiać o tym, co w marketingu działa naprawdę, a co tylko dobrze wygląda w prezentacji.

To będzie świetna okazja, żeby złapać dystans, przemyśleć kierunki i wrócić do codziennych działań z nową energią i inspiracjami.

Katarzyna Michalak na podstawie swojej książki „Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps” i prawdziwych przykładów – bez zbędnej teorii, za to z dużą dawką praktyki, pokaże, jak projektować Mapy Podróży Klienta, które realnie zwiększają skuteczność działań marketingowych.

Kamil Karczmarczuk opowie między innymi dlaczego obecność w każdym kanale marketingowym niekoniecznie służy biznesowi, szczególnie w kontekście braku spójnej strategii, czy jak przejść od ręcznych, chaotycznych działań do zautomatyzowanych procesów, które oszczędzają czas i zwiększają skuteczność.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy.

Możesz wesprzeć stowarzyszenie Merytorycznie o Marketingu symboliczną wpłatą.

Dane do przelewu darowizny: https://www.merytorycznieomarketingu.com/

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska