• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wskaźniki efektywności
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpieczeństwo
    • SEM
    • SEO
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • Customer Care
    • Techniki Redukowania Stresu
    • Coaching menedżerski
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Wyższa Szkoła Europejska w Karkowie – Studia podyplomowe: E- marketing

8 stycznia 2019

Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie zaprasza na studia podyplomowe
E-marketing.

Celem studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych. Formuła studiów zaprojektowana jest tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe na swoich własnych projektach – czyli maksymalne odejście od suchej teorii.

Posiadacze ważnego certyfikatu za udział w studiach otrzymują 80 pkt.

Wyższa Szkoła Europejska w Karkowie – Studia podyplomowe: E- marketing Data: 08-01-2019 Punkty: 80 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie zaprasza na studia podyplomowe
E-marketing.

Celem studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych. Formuła studiów zaprojektowana jest tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe na swoich własnych projektach – czyli maksymalne odejście od suchej teorii.

Posiadacze ważnego certyfikatu za udział w studiach otrzymują 80 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.