DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes

15 października 2019

Konferencja IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes to solidna dawka wiedzy na temat działania ekosystemu programmatic oraz możliwości jego wykorzystania w strategii promowania produktów i usług każdego biznesu.

  • Dowiesz się:
    jak od stronny dostawcy powierzchni wygląda proces optymalizacji sprzedaży w programmatic, jakie możliwości kontroli nad reklamami ma wydawca, przed jakimi wyzwaniami stawiani są kupujący w modelu programmatic w obliczu zmian technologicznych takich jak blokady third party cookies czy zmiany modelu aukcji.
  • Zobaczysz:
    przykłady wykorzystania programmatic w działaniach marketingowych
  • Poznasz:
    proces realizacji kampanii programmatic przez agencję oraz sposób przejścia na działania programmatic in-house
  • Nauczysz się:
    w jaki sposób wykorzystać prgrammatic do realizacji celów biznesowych twojej organizacji

Posiadacze certyfikatu mogą wziąć udział w konferencji w cenie specjalnej z rabatem 100 zł netto.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes Data: 07-11-2019 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Konferencja IAB HowTo: Programmatic – behind the scenes to solidna dawka wiedzy na temat działania ekosystemu programmatic oraz możliwości jego wykorzystania w strategii promowania produktów i usług każdego biznesu.

  • Dowiesz się:
    jak od stronny dostawcy powierzchni wygląda proces optymalizacji sprzedaży w programmatic, jakie możliwości kontroli nad reklamami ma wydawca, przed jakimi wyzwaniami stawiani są kupujący w modelu programmatic w obliczu zmian technologicznych takich jak blokady third party cookies czy zmiany modelu aukcji.
  • Zobaczysz:
    przykłady wykorzystania programmatic w działaniach marketingowych
  • Poznasz:
    proces realizacji kampanii programmatic przez agencję oraz sposób przejścia na działania programmatic in-house
  • Nauczysz się:
    w jaki sposób wykorzystać prgrammatic do realizacji celów biznesowych twojej organizacji

Posiadacze certyfikatu mogą wziąć udział w konferencji w cenie specjalnej z rabatem 100 zł netto.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska