• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Lunch z e-commerce 2024

23 sierpnia 2024

Ideo Force zaprasza na 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „Gen Z Mindset”.

Gen Z Mindset
W odpowiedzi na zmieniające się pokolenia konsumentów, będących odbiorcami działalności e-commerce – tegoroczna edycja skupia się na adaptacji strategii marketingowych i sprzedażowych do potrzeb generacji Z.

Pierwsi przedstawiciele tego pokolenia skończyli w tym roku 28 lat, co oznacza, że już teraz mają sporą siłę nabywczą, a wkrótce będą stanowić główną część rynku konsumenckiego. Warto więc wiedzieć, jakie działania podjąć, by przygotować na to swój e-biznes.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy Konferencji dowiedzą się m.in.:
· Jak interakcje pokolenia Z z erą cyfrową wpływają na ich decyzje, jako konsumentów?
· Jak Gen Z przetwarza informacje i jakie ma oczekiwania wobec marek ze świata online?
· Jak cechy tego pokolenia, takie jak intuicyjne i dynamiczne korzystanie z sieci wpływają na ich zachowania konsumenckie?
· Jak przygotować e-commerce na czasy, w których główną siłą nabywczą będą cyfrowi tubylcy?
· Jak stworzyć strategię marketingową, odpowiadającą wartościom Gen Z tj. autentyczności, personalizacji i dialogu z markami?
· Jakich narzędzi i metod użyć, by angażować pokolenie Z?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Lunch z e-commerce 2024 Data: 06-09-2024 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Ideo Force zaprasza na 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „Gen Z Mindset”.

Gen Z Mindset
W odpowiedzi na zmieniające się pokolenia konsumentów, będących odbiorcami działalności e-commerce – tegoroczna edycja skupia się na adaptacji strategii marketingowych i sprzedażowych do potrzeb generacji Z.

Pierwsi przedstawiciele tego pokolenia skończyli w tym roku 28 lat, co oznacza, że już teraz mają sporą siłę nabywczą, a wkrótce będą stanowić główną część rynku konsumenckiego. Warto więc wiedzieć, jakie działania podjąć, by przygotować na to swój e-biznes.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy Konferencji dowiedzą się m.in.:
· Jak interakcje pokolenia Z z erą cyfrową wpływają na ich decyzje, jako konsumentów?
· Jak Gen Z przetwarza informacje i jakie ma oczekiwania wobec marek ze świata online?
· Jak cechy tego pokolenia, takie jak intuicyjne i dynamiczne korzystanie z sieci wpływają na ich zachowania konsumenckie?
· Jak przygotować e-commerce na czasy, w których główną siłą nabywczą będą cyfrowi tubylcy?
· Jak stworzyć strategię marketingową, odpowiadającą wartościom Gen Z tj. autentyczności, personalizacji i dialogu z markami?
· Jakich narzędzi i metod użyć, by angażować pokolenie Z?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska