DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Impact Day #resielience2.0

16 sierpnia 2022

Zapraszamy na 14. edycję naszej kultowej konferencji dla marketów Impact Day. Tym razem tematem wiodącym jest #resilence2.0, jako miks odporności i adaptacji na czasy pełne zaskoczeń i niepewności. Żyjemy w wymagających czasach. Czasach zaskakujących zmian, nieprzewidywalnych – dla większości osób – zdarzeń zewnętrznych. Doświadczenia z covid-19 czy tematy wojenne już jakoś nas zmieniły, ukształtowały, często wzmocniły. Teraz na horyzoncie od dawna niewidziany kryzys gospodarczy.
Jak nigdy wcześniej, wszyscy potrzebujemy rozwoju umiejętności lub procesów adaptacji, budowania lub wzmacniania swojej odporności na rok 2023. Potrzebujemy resilience 2.0. Tego samego potrzebują marki i marketerzy.
W ramach Impact Day, konferencji o trendach w cyfrowym świecie i zjawiskach ważnych dla polskich marketerów, chcemy poruszyć wątek wspomnianych strategii adaptacyjnych marek. Chcemy bliżej przyjrzeć się kryzysowemu konsumentowi. Wreszcie chcemy znaleźć recepty lub life hacks na obecną
rzeczywistość.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Przy zgłaszaniu punktów dołącz potwierdzenie udziału.

Impact Day #resielience2.0 Data: 13-09-2022 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Zapraszamy na 14. edycję naszej kultowej konferencji dla marketów Impact Day. Tym razem tematem wiodącym jest #resilence2.0, jako miks odporności i adaptacji na czasy pełne zaskoczeń i niepewności. Żyjemy w wymagających czasach. Czasach zaskakujących zmian, nieprzewidywalnych – dla większości osób – zdarzeń zewnętrznych. Doświadczenia z covid-19 czy tematy wojenne już jakoś nas zmieniły, ukształtowały, często wzmocniły. Teraz na horyzoncie od dawna niewidziany kryzys gospodarczy.
Jak nigdy wcześniej, wszyscy potrzebujemy rozwoju umiejętności lub procesów adaptacji, budowania lub wzmacniania swojej odporności na rok 2023. Potrzebujemy resilience 2.0. Tego samego potrzebują marki i marketerzy.
W ramach Impact Day, konferencji o trendach w cyfrowym świecie i zjawiskach ważnych dla polskich marketerów, chcemy poruszyć wątek wspomnianych strategii adaptacyjnych marek. Chcemy bliżej przyjrzeć się kryzysowemu konsumentowi. Wreszcie chcemy znaleźć recepty lub life hacks na obecną
rzeczywistość.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Przy zgłaszaniu punktów dołącz potwierdzenie udziału.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska