• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wskaźniki efektywności
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpieczeństwo
    • SEM
    • SEO
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • Customer Care
    • Techniki Redukowania Stresu
    • Coaching menedżerski
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Women Power

15 lutego 2021

Zapraszamy na pierwszy w tym roku webinar z cyklu Women Power.

Już 18 lutego ponownie poruszyć kwestię komunikacji do kobiet w digitalu. Tym razem nasz gość Szymon Kukanow poruszy temat: „Stereotypy czy empatia – komunikacja pomiędzy konserwatywną wizją płci a zmianami społecznymi.”

Dowiesz się m.in.:

  • Jak widzimy siebie, a jak widzi nas płeć przeciwna na podstawie badania PHD, o stereotypach w motoryzacji?
  • Czy uproszczenie to prosta droga do relacji z konsumentem?
  • Jak dynamiczne zmiany społeczne rzucają wyzwanie komunikacji korzystającej ze stereotypów?

Punktacja za ten event:  Uczestnik – 2 pkt

Women Power Data: 18-02-2021 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Zapraszamy na pierwszy w tym roku webinar z cyklu Women Power.

Już 18 lutego ponownie poruszyć kwestię komunikacji do kobiet w digitalu. Tym razem nasz gość Szymon Kukanow poruszy temat: „Stereotypy czy empatia – komunikacja pomiędzy konserwatywną wizją płci a zmianami społecznymi.”

Dowiesz się m.in.:

  • Jak widzimy siebie, a jak widzi nas płeć przeciwna na podstawie badania PHD, o stereotypach w motoryzacji?
  • Czy uproszczenie to prosta droga do relacji z konsumentem?
  • Jak dynamiczne zmiany społeczne rzucają wyzwanie komunikacji korzystającej ze stereotypów?

Punktacja za ten event:  Uczestnik – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.