• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Webinar: Jak wysyłać kampanie e-mail na Gmaila?

19 lutego 2025

Dołącz do eksperckiego webinaru i zwiększ dostarczalność e-mail na Gmaila!

Twoje wiadomości nie trafiają do skrzynki odbiorczej na Gmailu? To jeden z najważniejszych dostawców poczty e-mail zarówno w segmencie B2B, jak i B2C, dlatego znajomość jego struktury, mechanizmów filtrowania, protokołów uwierzytelniania oraz najlepszych praktyk jest kluczowa dla skutecznej dostarczalności wiadomości.

Nawet doskonale przygotowane kampanie mogą nie trafiać do odbiorców, jeśli nie spełniają rygorystycznych wymagań Gmaila. Ale czym dokładnie one są i jak możemy się do nich dostosować – zarówno teraz, jak i w przyszłości?

Dołącz do naszego webinaru i zdobądź ekspercką wiedzę na temat tego providera. Jeśli zmagasz się z niskimi wskaźnikami otwarć, zgłoszeniami spamu czy ciągłymi zmianami algorytmów filtrowania, nasz webinar dostarczy Ci praktycznych narzędzi i strategii, które pozwolą na efektywniejsze i bezpieczniejsze wysyłki kampanii do adresów e-mail na Gmailu.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar jest przeznaczony dla marketerów, specjalistów ds. e-mail marketingu oraz wszystkich, którzy zarządzają kampaniami e-mail i chcą poprawić skuteczność swoich wysyłek oraz zoptymalizować strategię dostarczalności na Gmaila.

Odkryj tajniki Gmaila i maksymalizuj skuteczność swoich kampanii!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Webinar: Jak wysyłać kampanie e-mail na Gmaila? Data: 04-03-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Dołącz do eksperckiego webinaru i zwiększ dostarczalność e-mail na Gmaila!

Twoje wiadomości nie trafiają do skrzynki odbiorczej na Gmailu? To jeden z najważniejszych dostawców poczty e-mail zarówno w segmencie B2B, jak i B2C, dlatego znajomość jego struktury, mechanizmów filtrowania, protokołów uwierzytelniania oraz najlepszych praktyk jest kluczowa dla skutecznej dostarczalności wiadomości.

Nawet doskonale przygotowane kampanie mogą nie trafiać do odbiorców, jeśli nie spełniają rygorystycznych wymagań Gmaila. Ale czym dokładnie one są i jak możemy się do nich dostosować – zarówno teraz, jak i w przyszłości?

Dołącz do naszego webinaru i zdobądź ekspercką wiedzę na temat tego providera. Jeśli zmagasz się z niskimi wskaźnikami otwarć, zgłoszeniami spamu czy ciągłymi zmianami algorytmów filtrowania, nasz webinar dostarczy Ci praktycznych narzędzi i strategii, które pozwolą na efektywniejsze i bezpieczniejsze wysyłki kampanii do adresów e-mail na Gmailu.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar jest przeznaczony dla marketerów, specjalistów ds. e-mail marketingu oraz wszystkich, którzy zarządzają kampaniami e-mail i chcą poprawić skuteczność swoich wysyłek oraz zoptymalizować strategię dostarczalności na Gmaila.

Odkryj tajniki Gmaila i maksymalizuj skuteczność swoich kampanii!

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska