• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Impact Day #context

1 marca 2022

Zapraszamy na 13. edycję naszej kultowej konferencji dla marketów Impact Day.

Tym razem tematem wiodącym jest kontekst i reklama kontekstowa w przededniu świata postcookie.

Kiedy: 16 i 17 marca 2022, w godzinach 14:00 – 17:30, online, live.

Wydaje się, że jednym z ważniejszych remediów na koniec podejścia „behawioralnego” jest #context i reklama kontekstowa, czyli „powrót do przeszłości” – podejścia z początków reklamy telewizyjnej czy prasowej.

Konferencja Impact Day #context jest przeznaczana dla marketerów, więc koncentrujemy się na marketingu i na inspiracji w prowadzeniu biznesu. Podchodzimy do tematu z kilku perspektyw: z punktu widzenia wydawcy, domu mediowego, firm – reklamodawców, z perspektywy rynkowej, badawczej.

Wystąpią z pełnymi soczystych, treści prelekcji przedstawicieli m.in. IAB Europe, PWC, Leo Burnett, Publicis, OMD, agencji badawczej IQS, Axel Springer AG.

Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 16 pkt, Prelegent – 30 pkt.

Impact Day #context Data: 16-03-2022 Punkty: 16, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Zapraszamy na 13. edycję naszej kultowej konferencji dla marketów Impact Day.

Tym razem tematem wiodącym jest kontekst i reklama kontekstowa w przededniu świata postcookie.

Kiedy: 16 i 17 marca 2022, w godzinach 14:00 – 17:30, online, live.

Wydaje się, że jednym z ważniejszych remediów na koniec podejścia „behawioralnego” jest #context i reklama kontekstowa, czyli „powrót do przeszłości” – podejścia z początków reklamy telewizyjnej czy prasowej.

Konferencja Impact Day #context jest przeznaczana dla marketerów, więc koncentrujemy się na marketingu i na inspiracji w prowadzeniu biznesu. Podchodzimy do tematu z kilku perspektyw: z punktu widzenia wydawcy, domu mediowego, firm – reklamodawców, z perspektywy rynkowej, badawczej.

Wystąpią z pełnymi soczystych, treści prelekcji przedstawicieli m.in. IAB Europe, PWC, Leo Burnett, Publicis, OMD, agencji badawczej IQS, Axel Springer AG.

Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 16 pkt, Prelegent – 30 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska