DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

SEMBoat vol.3

15 maja 2019

SEMBoat to spotkania skierowane do entuzjastów oraz ekspertów marketingu internetowego, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia. W początkowym etapie wydarzenie kierowane jest na regionalny rynek – łódźki.

Tematem przewodnim trzeciej edycji wydarzenia będzie analityka. Podczas trzech prezentacji będziecie mieli okazje posłuchać o segmentacji użytkowników, analityce w biznesie i nie tylko!

Aleksandra Lisiecka – Marketing Analyst w Bluerank -> Temat zostanie podany niebawem

Karolina Kopycka – Data Analyst w K2 Media S.A. -> z prezentacją „Segmentacja użytkowników dla bystrzaków” opowie o trudach dzielenia i łączenia w grupy użytkowników stron internetowych, tak żeby wyciągnąć z tego wartościowe wnioski.

Piotr Karbowiak – Head of Analytics w Going -> z prezentacją „Przygotowanie schematu analityki dla opornych” opowie o tym jak dzięki spojrzeniu na analitykę w kontekście biznesu oraz stworzeniu globalnego schematu analizy danych na poziomie organizacji jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytania biznesowe.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelengent – 10 pkt

SEMBoat vol.3 Data: 28-05-2019 Punkty: 5, 10 Przejdź do wydarzenia
Więcej

SEMBoat to spotkania skierowane do entuzjastów oraz ekspertów marketingu internetowego, niezależnie od poziomu wiedzy i doświadczenia. W początkowym etapie wydarzenie kierowane jest na regionalny rynek – łódźki.

Tematem przewodnim trzeciej edycji wydarzenia będzie analityka. Podczas trzech prezentacji będziecie mieli okazje posłuchać o segmentacji użytkowników, analityce w biznesie i nie tylko!

Aleksandra Lisiecka – Marketing Analyst w Bluerank -> Temat zostanie podany niebawem

Karolina Kopycka – Data Analyst w K2 Media S.A. -> z prezentacją „Segmentacja użytkowników dla bystrzaków” opowie o trudach dzielenia i łączenia w grupy użytkowników stron internetowych, tak żeby wyciągnąć z tego wartościowe wnioski.

Piotr Karbowiak – Head of Analytics w Going -> z prezentacją „Przygotowanie schematu analityki dla opornych” opowie o tym jak dzięki spojrzeniu na analitykę w kontekście biznesu oraz stworzeniu globalnego schematu analizy danych na poziomie organizacji jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytania biznesowe.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelengent – 10 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska