IAB Polska przeprowadził drugą edycję badania Prywatność w sieci, którego wyniki wskazują z jednej strony na dużą i wciąż rosnącą wiedzę na temat zagadnień związanych z prywatnością, z drugiej zaś na zdecydowane preferencje dotyczące treści i reklam, które według internautów powinny dopasowywać się do indywidualnych zainteresowań.
Pełny raport z badania premierowo udostępnimy i omówimy podczas #20 Expert Panelu.
Zaprezentowane wnioski będą punktem wyjścia w dyskusji eksperckiej nad przyszłością ochrony prywatności w sieci oraz wyzwaniami, jakie te zmiany niosą dla przedsiębiorców internetowych.
Tego dnia przedstawiciele IAB Polska oraz GIODO podpiszą list intencyjny dotyczący utworzenia Branżowego Kodeksu Dobrych Praktyk.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt.
#20 IAB Expert Panel: Prywatność w sieci | Data: 07-03-2017 | Punkty: 5 | Przejdź do wydarzenia | |