DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Rola Specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych

14 lutego 2022

Zapraszamy na webinar ekspercki Grupy Roboczej SEM IAB Polska o roli specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych z perspektywy zarówno agencji, jak i klienta.

Branża SEM zmienia się i ewoluuje w stronę automatyzacji działań.  Rozwijają się narzędzia, powoli zmieniają się także potrzebne kompetencje do prowadzenia kampanii SEM. Kiedyś specjalista SEM musiał ręcznie optymalizować kampanie na poziomie słowa kluczowego, dziś pomocą służą mu algorytmy.

W trakcie wydarzenia zadamy więc sobie pytania:

– Jakie kompetencje osób zajmujących się kampaniami będą zyskiwały na znaczeniu, a jakie będą mniej ważne w przyszłości?

– Na rozwoju jakich umiejętności powinny się skupić osoby myślące o karierze w SEM?

 

Link do rejestracji: https://app.livewebinar.com/694-292-747

 

Wystąpią:

Sebastian Suma – Dyrektor Zarządzający, Sempai i Szef Grupy Roboczej SEM – otwarcie spotkania.

Krzysztof Janosiewicz, Paid Ads Growth Manager, Sempai – prezentacja „Jak zmieniała się praca specjalisty SEM nad kampaniami reklamowymi na przestrzeni lat”.

Panel Dyskusyjny „Nowa rola specjalisty SEM”:

Przemysław Włodarski, Senior SEM Specialist & Data Analyst, Performics Polska

Justyna Gałek, Senior PPC Specialist, Semahead

Jarosław Miszczak, Co Managing Director, Bluerank i Z-ca Szefa Grupy Roboczej SEM
Jakub Grabowski,
Performance Marketing Specialist, SEOgroup Interactive SA
Filip Biszczak
, Google Ads Team Manager, Sempai

Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Rola Specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych Data: 24-02-2022 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Zapraszamy na webinar ekspercki Grupy Roboczej SEM IAB Polska o roli specjalisty SEM w dobie automatyzacji sieci reklamowych z perspektywy zarówno agencji, jak i klienta.

Branża SEM zmienia się i ewoluuje w stronę automatyzacji działań.  Rozwijają się narzędzia, powoli zmieniają się także potrzebne kompetencje do prowadzenia kampanii SEM. Kiedyś specjalista SEM musiał ręcznie optymalizować kampanie na poziomie słowa kluczowego, dziś pomocą służą mu algorytmy.

W trakcie wydarzenia zadamy więc sobie pytania:

– Jakie kompetencje osób zajmujących się kampaniami będą zyskiwały na znaczeniu, a jakie będą mniej ważne w przyszłości?

– Na rozwoju jakich umiejętności powinny się skupić osoby myślące o karierze w SEM?

 

Link do rejestracji: https://app.livewebinar.com/694-292-747

 

Wystąpią:

Sebastian Suma – Dyrektor Zarządzający, Sempai i Szef Grupy Roboczej SEM – otwarcie spotkania.

Krzysztof Janosiewicz, Paid Ads Growth Manager, Sempai – prezentacja „Jak zmieniała się praca specjalisty SEM nad kampaniami reklamowymi na przestrzeni lat”.

Panel Dyskusyjny „Nowa rola specjalisty SEM”:

Przemysław Włodarski, Senior SEM Specialist & Data Analyst, Performics Polska

Justyna Gałek, Senior PPC Specialist, Semahead

Jarosław Miszczak, Co Managing Director, Bluerank i Z-ca Szefa Grupy Roboczej SEM
Jakub Grabowski,
Performance Marketing Specialist, SEOgroup Interactive SA
Filip Biszczak
, Google Ads Team Manager, Sempai

Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska