22 maja w warszawskich Przestrzeniach Bruna odbędzie się kolejna edycja popularnego, bezpłatnego wydarzenia MEETUP 404 – tym razem poświęcona wyzwaniom i dobrym praktykom marketingowym w sektorze publicznym i NGOs. Podczas konferencji, prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem w realizacji kampanii dla instytucji rządowych, samorządowych oraz organizacji pozarządowych.
Tematyka wystąpień będzie skupiać się m.in. na: rozpisywaniu i realizacji przetargów publicznych, różnicach między pomysłami agencji a rzeczywistością fundacji, prowadzeniu kampanii dla administracji i NGO.
Wśród prelegentów i panelistów znajdują się eksperci, tacy jak:
– Olga Junkuszew (ZHP)
– Jacek Pawlak (tenpawlak & co.)
– Anna Przyłuska-Kwiatkowska (Stołeczne Biuro Turystyki)
– Marta Kobińska (Create the Flow)
– Cezary Dudek (Nextbike Polska)
– Jacek Dziura (NASK)
– Szymon Grzybczyk (Fundacja Maraton Warszawski)
Panel dyskusyjny: Marketingowe wyzwania w sektorze publicznym poprowadzi dr Bartłomiej Machnik – prowadzący program „Twój Branding” w Biznes 24, ekspert w zakresie budowania marki osobistej i wykładowca akademicki.
MEETUP 404 to inicjatywa, która zrodziła się w środowisku SEO, ale szybko rozszerzyła formułę o tematy szeroko związane z digitalem.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 40 pkt
MEETUP 404: GOV & NGOs – edycja o marketingu dla sektora publicznego już | Data: 22-05-2025 | Punkty: 10, 40 | Przejdź do wydarzenia | |