• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Akademia DIMAQ
    • FAST TRACK
    • Content Marketing i Web-Writing
    • E-commerce
    • E-mail marketing
    • Kampanie online od A do Z
    • Social media od A do Z
    • Programmatic
    • SEM
  • Egzaminy
  • Recertyfikacja
  • PRACA
  • Akredytowane eventy
  • Dofinansowanie
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Kongres Online Marketing

Sty 27, 2018

13. edycja Kongresu Online Marketing.

Hasłem przewodnim wydarzenia będzie samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń.

W planie kongresu m.in:

darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
10 strategii social media, które naprawdę działają
w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Kongres Online Marketing Data: 30-03-2017 Punkty: 10, 15, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

13. edycja Kongresu Online Marketing.

Hasłem przewodnim wydarzenia będzie samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń.

W planie kongresu m.in:

darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
10 strategii social media, które naprawdę działają
w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10pkt, Panelista – 15pkt, Prelegent – 30pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.