• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Akademia DIMAQ
    • FAST TRACK
    • Content Marketing i Web-Writing
    • E-commerce
    • E-mail marketing
    • Kampanie online od A do Z
    • Social media od A do Z
    • Programmatic
    • SEM
  • Egzaminy
  • Recertyfikacja
  • PRACA
  • Akredytowane eventy
  • Dofinansowanie
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Skuteczna sprzedaż a content marketing

Wrz 12, 2018

Skuteczna sprzedaż a content marketing to certyfikowane, 1-dniowe szkolenie z pięcioma ekspertami, podczas którego nauczysz się, czym są media własne, jak sprzedawać za pomocą e-mail marketingu, optymalizować treści pod SEM i dystrybuować content zgodnie z prawem.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak pisać, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez odbiorców treści
  • w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych
  • jak, mimo obowiązywania RODO, zbierać bez checboksów leady za pomocą content marketingu
  • jak profilować i prowadzić remarketing wśród użytkowników bez popupów, zgód, ale zgodnie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych
  • jak segmentować użytkowników, aby działania e-mail marketingowe były skuteczniejsze niż zwykły newsletter
  • czym jest attention ratio i jak go wykorzystać w swojej strategii e-mail marketingowej
  • jak podnieść pozytywne doświadczenie użytkownika na każdym etapie lejka sprzedażowego
  • jak zaprojektować serwis z dużą ilością treści, aby był czytelny i mobile-friendly
  • jak zwiększać zasięgi w Google Ads przez budowanie treści
  • co zmienić w kodzie źródłowym strony, aby działania SEO były jeszcze efektywniejsze

Punktacja za szkolenie: Uczestnik – 10 pkt

Skuteczna sprzedaż a content marketing Data: 23-10-2018 Punkty: 10 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Skuteczna sprzedaż a content marketing to certyfikowane, 1-dniowe szkolenie z pięcioma ekspertami, podczas którego nauczysz się, czym są media własne, jak sprzedawać za pomocą e-mail marketingu, optymalizować treści pod SEM i dystrybuować content zgodnie z prawem.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • jak pisać, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez odbiorców treści
  • w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych
  • jak, mimo obowiązywania RODO, zbierać bez checboksów leady za pomocą content marketingu
  • jak profilować i prowadzić remarketing wśród użytkowników bez popupów, zgód, ale zgodnie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych
  • jak segmentować użytkowników, aby działania e-mail marketingowe były skuteczniejsze niż zwykły newsletter
  • czym jest attention ratio i jak go wykorzystać w swojej strategii e-mail marketingowej
  • jak podnieść pozytywne doświadczenie użytkownika na każdym etapie lejka sprzedażowego
  • jak zaprojektować serwis z dużą ilością treści, aby był czytelny i mobile-friendly
  • jak zwiększać zasięgi w Google Ads przez budowanie treści
  • co zmienić w kodzie źródłowym strony, aby działania SEO były jeszcze efektywniejsze

Punktacja za szkolenie: Uczestnik – 10 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.