Webinar Hybrid Academy – Od poznania marki do transakcji. Skuteczne sposoby skracania ścieżki zakupowej konsumenta
27 lutego 2025, 10:00 – 11:00
Podczas webinaru dowiesz się:
Dlaczego tradycyjne podejście do projektowania ścieżki zakupowej coraz częściej nie jest wystarczające,
Jakie modele procesów decyzyjnych rządzą dziś marketingiem,
Jak znane marki odpowiadają na zróżnicowane wzorce zachowań konsumenckich,
Jak technologia odpowiada na wyzwania z tym związane.
Agenda:
Lejek marketingowy: podejście tradycyjne
Jak wybrane branże projektują dziś ścieżki zakupowe klientów i jakie narzędzia przypisują poszczególnym poziomom lejka marketingowego?
Czy wszystko da się przewidzieć i zmierzyć?
Jak w rzeczywistości przebiegają procesy decyzyjne konsumentów?
Jeden scenariusz to za mało
Czy warto być gotowym na nietypowe zachowania konsumenckie? – case studies
Technologia wychodzi naprzeciw
Przykłady rozwiązań z obszaru AdTech
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
Webinar Hybrid Academy – Od poznania marki do transakcji | Data: 27-02-2025 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |