Jeśli Waszym sercom bliska jest tematyka społecznej odpowiedzialności biznesu albo chcecie rozszyfrować skróty CSR i ESG to najbliższe spotkanie jest dla Was.
W ostatnich latach bardzo dużo się mówi i pisze o ochronie środowiska, sprawiedliwych praktykach rynkowych, prawach człowieka, ładzie korporacyjnym czy społecznym zaangażowaniu. Czas zderzyć teorię z praktyką w czym pomogą nam prelegenci!
Wpadnij na CRASHa!
Na najbliższym spotkaniu zderzymy teorię z praktyką!
PRELEGENCI: każde spotkanie to 3 – 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów, tematy wystąpień oraz nazwiska poznacie wkrótce:
Magda Stęga Anna Anioł podamy niebawem podamy niebawem
W razie pytań piszcie do organizatorów: Anna Ledwoń, Maciek Methoes, Kasia Witkowska albo Ilona Sieradzka, Jan Lipecki i Mariusz Świątkowski lub kontakt@crashmondays.pl
———————————————-►
Więcej informacji o wydarzeniu: CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ – profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów.
► Dla kogo? Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu
► Kto za tym stoi? Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas,
Partnerzy: COPY SHOP drukarnia cyfrowa, FreshMail, Prowly, HEVRE, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, sprawny.marketing, Piekarnia Cukiernia Awiteks, Kwiaciarnia Krokusik, Księgarnia Karakter, Księgarnia Znak, Wydawnictwo SQN
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa, Nowy Marketing
Jeśli Waszym sercom bliska jest tematyka społecznej odpowiedzialności biznesu albo chcecie rozszyfrować skróty CSR i ESG to najbliższe spotkanie jest dla Was.
W ostatnich latach bardzo dużo się mówi i pisze o ochronie środowiska, sprawiedliwych praktykach rynkowych, prawach człowieka, ładzie korporacyjnym czy społecznym zaangażowaniu. Czas zderzyć teorię z praktyką w czym pomogą nam prelegenci!
Wpadnij na CRASHa!
Na najbliższym spotkaniu zderzymy teorię z praktyką!
PRELEGENCI: każde spotkanie to 3 – 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów, tematy wystąpień oraz nazwiska poznacie wkrótce:
Magda Stęga Anna Anioł podamy niebawem podamy niebawem
W razie pytań piszcie do organizatorów: Anna Ledwoń, Maciek Methoes, Kasia Witkowska albo Ilona Sieradzka, Jan Lipecki i Mariusz Świątkowski lub kontakt@crashmondays.pl
———————————————-►
Więcej informacji o wydarzeniu: CRASH Mondays to mamy nadzieję nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ – profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów.
► Dla kogo? Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłebiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu
► Kto za tym stoi? Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys Współorganizatorzy: Mariusz Świątkowski, Maciek Methoes, Karolina Kumor, Kasia Witkowska, Ilona Sieradzka, Jan Lipecki, Robert Nowak
Design: Michał Oleksiej
Główny partner: More Bananas,
Partnerzy: COPY SHOP drukarnia cyfrowa, FreshMail, Prowly, HEVRE, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, sprawny.marketing, Piekarnia Cukiernia Awiteks, Kwiaciarnia Krokusik, Księgarnia Karakter, Księgarnia Znak, Wydawnictwo SQN
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, Medialna Perspektywa, Nowy Marketing