DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

InfluWave

29 listopada 2021

InfluWave – ŁAŁ czy SCAM?

O influencerach i mandacie zaufania Influencerzy z rozmachem wdarli się na rynek reklamowy kusząc swoimi zasięgami, autentycznością i przełożeniem na decyzje zapatrzonych w nich fanów. Inwestycje w influencer marketing bywają arcyskuteczne, ale często obciążone są także dużym ryzykiem wizerunkowym. Żywiołowo rozwijający się rynek przyciąga bowiem nie tylko prawdziwe indywidualności, ale także licznych oszustów. Ostatnie lata mijały pod znakiem burzliwych przemian influencer marketingu: kurczył i koncentrował się rynek sieci partnerskich, rozwijała analityka biznesu i widowni twórców, powstawały kolejne platformy automatyzujące współpracę z influencerami. Czy to pomogło ucywilizować ten jeden z najciekawszych segmentów digital marketingu? Już wkrótce porozmawiamy o tym na InfluWave!

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 30 pkt.

InfluWave Data: 01-12-2021 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

InfluWave – ŁAŁ czy SCAM?

O influencerach i mandacie zaufania Influencerzy z rozmachem wdarli się na rynek reklamowy kusząc swoimi zasięgami, autentycznością i przełożeniem na decyzje zapatrzonych w nich fanów. Inwestycje w influencer marketing bywają arcyskuteczne, ale często obciążone są także dużym ryzykiem wizerunkowym. Żywiołowo rozwijający się rynek przyciąga bowiem nie tylko prawdziwe indywidualności, ale także licznych oszustów. Ostatnie lata mijały pod znakiem burzliwych przemian influencer marketingu: kurczył i koncentrował się rynek sieci partnerskich, rozwijała analityka biznesu i widowni twórców, powstawały kolejne platformy automatyzujące współpracę z influencerami. Czy to pomogło ucywilizować ten jeden z najciekawszych segmentów digital marketingu? Już wkrótce porozmawiamy o tym na InfluWave!

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 5 pkt, Prelegent – 30 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska