• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Onet Women Webinar

3 listopada 2023

Onet Women Webinar – Jakie są Polki w sieci? Poznaj nową segmentację tej grupy odbiorczej i odkryj, jak efektywnie się z nią komunikować!

Zapraszamy na jesienną edycję naszej konferencji dla marketerów zainteresowanych poznaniem nowego oblicza współczesnej Polki. W 2023 roku Onet wraz z agencją badawczą IRCenter przeprowadził drugie badanie, aby uchwycić ponownie potrzeby i oczekiwania kobiet.

Biorąc udział w webinarze marketer dowie się:

– jakie wyróżniamy segmenty Polek powstałe w wyniku nowego badania IRCenter
– które segmenty kobiet najlepiej uwzględnić w swojej komunikacji,
– jak zmieniły się Polki w ciągu ostatnich pięciu lat – jakie są ich potrzeby, bariery, oczekiwania i motywacje.
– jakie produkty reklamowe w ramach RAS Polska najskuteczniej działają w komunikacji skierowanej do kobiet z uwzględnieniem każdego z etapów lejka sprzedażowego,
– jak skrócić ścieżkę zakupową swoich konsumentek,
– jak wykorzystać siłę targetowania semantycznego oraz behawioralnego tak, aby Twoja reklama była najlepiej dopasowana do jej odbiorcy,
– jakie formaty video najlepiej trafiają w gusta Internautek oraz jak wykorzystać spoty reklamowe, żeby przełożyć je na sukces Twojej marki

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt

Onet Women Webinar Data: 22-11-2023 Punkty: 4 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Onet Women Webinar – Jakie są Polki w sieci? Poznaj nową segmentację tej grupy odbiorczej i odkryj, jak efektywnie się z nią komunikować!

Zapraszamy na jesienną edycję naszej konferencji dla marketerów zainteresowanych poznaniem nowego oblicza współczesnej Polki. W 2023 roku Onet wraz z agencją badawczą IRCenter przeprowadził drugie badanie, aby uchwycić ponownie potrzeby i oczekiwania kobiet.

Biorąc udział w webinarze marketer dowie się:

– jakie wyróżniamy segmenty Polek powstałe w wyniku nowego badania IRCenter
– które segmenty kobiet najlepiej uwzględnić w swojej komunikacji,
– jak zmieniły się Polki w ciągu ostatnich pięciu lat – jakie są ich potrzeby, bariery, oczekiwania i motywacje.
– jakie produkty reklamowe w ramach RAS Polska najskuteczniej działają w komunikacji skierowanej do kobiet z uwzględnieniem każdego z etapów lejka sprzedażowego,
– jak skrócić ścieżkę zakupową swoich konsumentek,
– jak wykorzystać siłę targetowania semantycznego oraz behawioralnego tak, aby Twoja reklama była najlepiej dopasowana do jej odbiorcy,
– jakie formaty video najlepiej trafiają w gusta Internautek oraz jak wykorzystać spoty reklamowe, żeby przełożyć je na sukces Twojej marki

Punktacja za ten event: Uczestnik – 4 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska