Webinar Hybrid Academy – Cele, KPI, efekty. Jak uporządkować działania marketingowe, aby mieć kontrolę nad realizacją założeń biznesowych?
29 maja 2025, 10:00 – 11:00
Podczas webinaru poruszymy następujące tematy:
Jak przełożyć cele biznesowe na cele marketingowe, a cele marketingowe na cele mediowe.
Jak ustalać cele marketingowe, aby zmaksymalizować pożądany efekt biznesowy.
Jakie są najczęściej popełniane błędy przy formułowaniu celów.
Czym są Vanity Metrics i dlaczego bierzemy je pod uwagę.
Agenda
Cele biznesowe, marketingowe i mediowe
Definicje i zasady ich wyznaczania.
Jak wiązać ze sobą 3 rodzaje celów
Przykłady poprawnie powiązanych celów i najczęstsze błędy przy ich ustalaniu
Czym jest KPI i jak go odróżnić od metryk próżności?
Przykładowe KPI dla różnych kanałów komunikacji
Jak często analizować i jak nie pogubić się w gąszczu danych?
Przykłady automatyzacji procesów i przejrzystego raportowania
Przykład planu marketingowego i procesu jego realizacji z punktu widzenia realizacji celów.
Punktacja za ten event – 2 pkt
Cele, KPI, efekty. Jak uporządkować działania marketingowe, aby mieć kontrolę nad realizacją założeń biznesowych? | Data: 29-05-2025 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |