• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Cele, KPI, efekty. Jak uporządkować działania marketingowe, aby mieć kontrolę nad realizacją założeń biznesowych?

16 maja 2025

Webinar Hybrid Academy – Cele, KPI, efekty. Jak uporządkować działania marketingowe, aby mieć kontrolę nad realizacją założeń biznesowych?

29 maja 2025, 10:00 – 11:00

Podczas webinaru poruszymy następujące tematy:
Jak przełożyć cele biznesowe na cele marketingowe, a cele marketingowe na cele mediowe.
Jak ustalać cele marketingowe, aby zmaksymalizować pożądany efekt biznesowy.
Jakie są najczęściej popełniane błędy przy formułowaniu celów.
Czym są Vanity Metrics i dlaczego bierzemy je pod uwagę.

Agenda

Cele biznesowe, marketingowe i mediowe
Definicje i zasady ich wyznaczania.

Jak wiązać ze sobą 3 rodzaje celów
Przykłady poprawnie powiązanych celów i najczęstsze błędy przy ich ustalaniu

Czym jest KPI i jak go odróżnić od metryk próżności?
Przykładowe KPI dla różnych kanałów komunikacji

Jak często analizować i jak nie pogubić się w gąszczu danych?
Przykłady automatyzacji procesów i przejrzystego raportowania

Przykład planu marketingowego i procesu jego realizacji z punktu widzenia realizacji celów.

Punktacja za ten event – 2 pkt

Cele, KPI, efekty. Jak uporządkować działania marketingowe, aby mieć kontrolę nad realizacją założeń biznesowych? Data: 29-05-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Webinar Hybrid Academy – Cele, KPI, efekty. Jak uporządkować działania marketingowe, aby mieć kontrolę nad realizacją założeń biznesowych?

29 maja 2025, 10:00 – 11:00

Podczas webinaru poruszymy następujące tematy:
Jak przełożyć cele biznesowe na cele marketingowe, a cele marketingowe na cele mediowe.
Jak ustalać cele marketingowe, aby zmaksymalizować pożądany efekt biznesowy.
Jakie są najczęściej popełniane błędy przy formułowaniu celów.
Czym są Vanity Metrics i dlaczego bierzemy je pod uwagę.

Agenda

Cele biznesowe, marketingowe i mediowe
Definicje i zasady ich wyznaczania.

Jak wiązać ze sobą 3 rodzaje celów
Przykłady poprawnie powiązanych celów i najczęstsze błędy przy ich ustalaniu

Czym jest KPI i jak go odróżnić od metryk próżności?
Przykładowe KPI dla różnych kanałów komunikacji

Jak często analizować i jak nie pogubić się w gąszczu danych?
Przykłady automatyzacji procesów i przejrzystego raportowania

Przykład planu marketingowego i procesu jego realizacji z punktu widzenia realizacji celów.

Punktacja za ten event – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska