DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookies

13 lipca 2021

Jak będzie wyglądał świat bez ciasteczek 3rd party? Kto na tym zyska, a kto straci? Jak te zmiany wpłyną na cały rynek oraz na jego poszczególne segmenty? Te i podobne pytania zadaje sobie dzisiaj cały ekosystem reklamy cyfrowej. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) we współpracy z ekspertami rynkowymi stworzyli raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który zbiera oraz strukturalizuje wiedzę na temat nadchodzących zmian.
📍 Zapraszamy na IAB Expert Panel, podczas którego publikacja będzie miała swoja premierę – zaprezentujemy wyniki raportu oraz wspólnie z zaproszonymi ekspertami znajdziemy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące wpływu projektowanych zmian na cały ekosystem reklamowy oraz na jego poszczególne segmenty.
💬 W panelu dyskusyjnym udział wezmą:
🔸 Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska – moderator dyskusji
🔸 Paweł Laskowski, Prezes PBI
🔸 Bartek Malinowski, Regional President CEE, APAC & MEA, Adform
🔸 Andrzej Purchla, Ekspert AdTech, Agora
🔸 Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer, GroupM
🔸 Michał Stefański, Strategic Partnerships Lead, Google Polska
📅 22.07.2021, 11:00, platforma LiveWebinar

✅ Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt.

Prosimy o zrobienie screena podczas transmisji live i wysłanie go za pomocą platformy DIMAQ (zakładka “WNIOSKI”)

IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookies Data: 22-07-2021 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jak będzie wyglądał świat bez ciasteczek 3rd party? Kto na tym zyska, a kto straci? Jak te zmiany wpłyną na cały rynek oraz na jego poszczególne segmenty? Te i podobne pytania zadaje sobie dzisiaj cały ekosystem reklamy cyfrowej. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) we współpracy z ekspertami rynkowymi stworzyli raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który zbiera oraz strukturalizuje wiedzę na temat nadchodzących zmian.
📍 Zapraszamy na IAB Expert Panel, podczas którego publikacja będzie miała swoja premierę – zaprezentujemy wyniki raportu oraz wspólnie z zaproszonymi ekspertami znajdziemy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące wpływu projektowanych zmian na cały ekosystem reklamowy oraz na jego poszczególne segmenty.
💬 W panelu dyskusyjnym udział wezmą:
🔸 Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska – moderator dyskusji
🔸 Paweł Laskowski, Prezes PBI
🔸 Bartek Malinowski, Regional President CEE, APAC & MEA, Adform
🔸 Andrzej Purchla, Ekspert AdTech, Agora
🔸 Tomasz Piątkowski, Chief Digital Officer, GroupM
🔸 Michał Stefański, Strategic Partnerships Lead, Google Polska
📅 22.07.2021, 11:00, platforma LiveWebinar

✅ Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt.

Prosimy o zrobienie screena podczas transmisji live i wysłanie go za pomocą platformy DIMAQ (zakładka “WNIOSKI”)

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska