Multiscreen Day to nie tylko konferencja, to platforma wymiany wiedzy i inspiracji. W programie wydarzenia znajdą się prelekcje i panele dyskusyjne z działem uznanych specjalistów z Polski i zagranicy. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do widzów, użytkowników i klientów w świecie, gdzie korzystanie z wielu ekranów stało się codziennością.
Tegoroczna, 10. Edycja wydarzenia organizowanego przez redakcję „Media Marketing Polska”, poświęcona będzie tematyce connected TV i retail mediów.
W czasie wydarzenia porozmawiamy m.in.
- o tym, kto rozdaje karty i zyskuje najwięcej dzięki CTV;
- o zwyczajach odbiorców i strategiach nadawców i marketerów;
- o najnowszych trendach w reklamie wideo w Polsce i na rynkach europejskich;
- o tym dlaczego retail media to nowy sprzymierzeniec marketerów;
- o strategiach łączenia DOOH i TV oraz mobile dla osiągnięcia efektu WOW;
- o tym, czy „content is still a king”.
Uczestnicy wydarzenia będą mieli także okazję posłuchać wymiany zdań w ekspertów w dwóch debatach: „Connected TV – trendy, wyzwania i szanse” oraz „Retail Media – możliwości, potrzeby i perspektywy”.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Multiscreen Day 2025: Przyszłość reklamy na wyciągnięcie ręki | Data: 23-04-2025 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |