DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Adform Summit: The Time is Now

27 września 2019

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji Adform Summit: The Time is Now, podczas której po raz piąty poruszymy najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

Ponownie spotkamy się w nadwiślańskiej scenerii, tym razem w Centrum Konferencyjnym budynku  The Tides, gdzie wraz z zaproszonymi reklamodawcami, przedstawicielami największych domów mediowych w Polsce, agencjami reklamowymi i wydawcami zastanowimy się w jakim kierunku będzie się rozwijał rynek Programmatic w Polsce. Wiedzą podzielą się czołowi polscy specjaliści z wiodących spółek rynku reklamy: Publicis Groupe Polska, Grupa Wirtualna Polska, OLX, IPG Mediabrands, GroupM, Cadreon, Netsprint Audience, Audience Network, PHD Media Direction, natemat.pl, AdTonos czy Cloud Technologies.

Poruszymy tematy związane z najnowszymi trendami, sposobami monetyzacji powierzchni reklamowych, wykorzystaniem danych w Programmatic oraz przedstawimy naszą wizję rozwoju na kolejne lata.

Jesteśmy przekonani, że podczas tegorocznej konferencji otrzymacie dużą dawkę wiedzy oraz inspiracji.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Adform Summit: The Time is Now Data: 10-10-2019 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji Adform Summit: The Time is Now, podczas której po raz piąty poruszymy najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce.

Ponownie spotkamy się w nadwiślańskiej scenerii, tym razem w Centrum Konferencyjnym budynku  The Tides, gdzie wraz z zaproszonymi reklamodawcami, przedstawicielami największych domów mediowych w Polsce, agencjami reklamowymi i wydawcami zastanowimy się w jakim kierunku będzie się rozwijał rynek Programmatic w Polsce. Wiedzą podzielą się czołowi polscy specjaliści z wiodących spółek rynku reklamy: Publicis Groupe Polska, Grupa Wirtualna Polska, OLX, IPG Mediabrands, GroupM, Cadreon, Netsprint Audience, Audience Network, PHD Media Direction, natemat.pl, AdTonos czy Cloud Technologies.

Poruszymy tematy związane z najnowszymi trendami, sposobami monetyzacji powierzchni reklamowych, wykorzystaniem danych w Programmatic oraz przedstawimy naszą wizję rozwoju na kolejne lata.

Jesteśmy przekonani, że podczas tegorocznej konferencji otrzymacie dużą dawkę wiedzy oraz inspiracji.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska