DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Impact Day

15 lutego 2019

Jest to już 9. edycja konferencji Impact Day, a jej temat przewodni to „Leadership. What do leaders do differently „.

Podczas konferencji Impact Day chcemy pokazać, co charakteryzuje liderów – zarówno firmy, marki, jak i ludzi. Sprawdzimy, co liderzy robią inaczej niż reszta, zastanowimy się, dlaczego odnoszą sukces, jakie cechy są potrzebne, aby zwyciężać, wzbudzać zaufanie, podbijać serca i umysły innych. W dzisiejszych czasach albo jesteś liderem, albo Cię nie ma.

Tylko ci, którzy są No 1 mogą zaznaczyć się w umysłach konsumentów i mają szansę na przetrwanie. Jak w tych umysłach konsumentów zostać na dłużej? Co sprawia, że firmy No1 są tu, gdzie są?

12 prezentacji w trzech blokach tematycznych: BRANDS/DISRUPTION, PEOPLE, TECHNOLOGY, w których chcielibyśmy wyróżnić charakterystyczne cechy lidera-brandu, lidera-człowieka oraz wiodących technologii.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Impact Day Data: 28-03-2019 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jest to już 9. edycja konferencji Impact Day, a jej temat przewodni to „Leadership. What do leaders do differently „.

Podczas konferencji Impact Day chcemy pokazać, co charakteryzuje liderów – zarówno firmy, marki, jak i ludzi. Sprawdzimy, co liderzy robią inaczej niż reszta, zastanowimy się, dlaczego odnoszą sukces, jakie cechy są potrzebne, aby zwyciężać, wzbudzać zaufanie, podbijać serca i umysły innych. W dzisiejszych czasach albo jesteś liderem, albo Cię nie ma.

Tylko ci, którzy są No 1 mogą zaznaczyć się w umysłach konsumentów i mają szansę na przetrwanie. Jak w tych umysłach konsumentów zostać na dłużej? Co sprawia, że firmy No1 są tu, gdzie są?

12 prezentacji w trzech blokach tematycznych: BRANDS/DISRUPTION, PEOPLE, TECHNOLOGY, w których chcielibyśmy wyróżnić charakterystyczne cechy lidera-brandu, lidera-człowieka oraz wiodących technologii.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska