• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wskaźniki efektywności
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpieczeństwo
    • SEM
    • SEO
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • Customer Care
    • Techniki Redukowania Stresu
    • Coaching menedżerski
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Digital Marketing – 2021

22 stycznia 2021

Konferencja online „Digital Marketing”, 24 lutego 2021 r. Motywem przewodnim aktualnej edycji będzie wykorzystanie sprzyjającej koniunktury dla digitalu, by rozwinąć swój biznes i szukać nowych, angażujących klienta pomysłów. Prelegenci pokażą sprawdzone sposoby działania w marketingu internetowym. Trudny czas pandemii w dużym stopniu przeniósł działania do sieci. Wygrywają Ci, którzy potrafią nieszablonowo promować swoje produkty czy usługi.

Wśród prelegentów:

  • Karolina Liberka, strateżka w Garden of Words Group
  • Mike Korba, Chief Commercial Officer – Co-founder w User.com
  • Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu w LTTM
  • Martyna Tarnawska, Service Design & Digital Marketing Lead, Socjomania
  • Anna Żurek-Lisowska, Digital Marketing Lead, Socjomania
  • Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
  • Edyta Sierosławska, Head of Social Media w Sigma Bis SA GK Orlen
  • Agata Patoła, Social Media Team Leader, K2 Internet
  • Krzysztof Nowicki, Współzałożyciel Live.Market
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute
  • Paweł Stachula, Digital Marketing Expert, Nationale-Nederlanden Polska
  • Anna Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Posiadacze aktualnego certyfikatu DIMAQ będą mogli otrzymać zniżkę 15%–  napisz na kontakt@dimaq.eu

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Digital Marketing – 2021 Data: 24-02-2021 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Konferencja online „Digital Marketing”, 24 lutego 2021 r. Motywem przewodnim aktualnej edycji będzie wykorzystanie sprzyjającej koniunktury dla digitalu, by rozwinąć swój biznes i szukać nowych, angażujących klienta pomysłów. Prelegenci pokażą sprawdzone sposoby działania w marketingu internetowym. Trudny czas pandemii w dużym stopniu przeniósł działania do sieci. Wygrywają Ci, którzy potrafią nieszablonowo promować swoje produkty czy usługi.

Wśród prelegentów:

  • Karolina Liberka, strateżka w Garden of Words Group
  • Mike Korba, Chief Commercial Officer – Co-founder w User.com
  • Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu w LTTM
  • Martyna Tarnawska, Service Design & Digital Marketing Lead, Socjomania
  • Anna Żurek-Lisowska, Digital Marketing Lead, Socjomania
  • Łucja Gdala, VP/Director Marketing Cloud w Centraals Europe SA
  • Edyta Sierosławska, Head of Social Media w Sigma Bis SA GK Orlen
  • Agata Patoła, Social Media Team Leader, K2 Internet
  • Krzysztof Nowicki, Współzałożyciel Live.Market
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, Współzałożycielka i Dyrektorka Zarządzająca firmy badawczej Mobile Institute
  • Paweł Stachula, Digital Marketing Expert, Nationale-Nederlanden Polska
  • Anna Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Posiadacze aktualnego certyfikatu DIMAQ będą mogli otrzymać zniżkę 15%–  napisz na kontakt@dimaq.eu

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.