• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbli偶sze terminy
  • Koszt
  • We藕 udzia艂 >
DIMAQ
  • Zaloguj si臋
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkole艅
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • E-commerce
    • Digital marketing od podstaw
    • Wska藕niki efektywno艣ci
    • Social media od A do Z
    • Content Marketing i Web-Writing
    • Mobile Marketing
    • Cyberbezpiecze艅stwo
    • SEM
    • E-mail marketing
    • Programmatic
    • FAST TRACK Professional
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJ膭CY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Wydarzenia i studia
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
  • Aktualno艣ci
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stron臋

Szko艂a G艂贸wna Handlowa – Studia podyplomowe: Marketing Internetowy

8 stycznia 2019

Celem Studi贸w Podyplomowych SGH Marketing Internetowy jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykszta艂cenie umiej臋tno艣ci formu艂owania strategii z zakresu marketingu internetowego. Zaj臋cia prowadzone s膮 przez wyk艂adowc贸w SGH, a tak偶e przez praktyk贸w wnosz膮cych do艣wiadczenie wiod膮cych firm w zakresie e-marketingu (m.in. Google, Starcom MediaVest, Deloitte Digital CE, Sotrender).

Program Studi贸w obejmuje 艂膮cznie 180 godzin zaj臋膰 dydaktycznych w formie wyk艂ad贸w, konwersatori贸w i warsztat贸w. W zakres tematyczny Studi贸w wchodz膮 nast臋puj膮ce obszary:

  • Istota marketingu internetowego
  • Strategiczne obszary e-biznesu
  • Nowoczesne zarz膮dzanie marketingowe
  • Spo艂eczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego
  • Seminarium dyplomowe

Posiadacze aktualnego certyfikatu za udzia艂 w studiach otrzymuj膮 80 pkt.

Szko艂a G艂贸wna Handlowa – Studia podyplomowe: Marketing Internetowy Data: 08-01-2019 Punkty: 80 Przejd藕 do wydarzenia
Wi臋cej

Celem Studi贸w Podyplomowych SGH Marketing Internetowy jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykszta艂cenie umiej臋tno艣ci formu艂owania strategii z zakresu marketingu internetowego. Zaj臋cia prowadzone s膮 przez wyk艂adowc贸w SGH, a tak偶e przez praktyk贸w wnosz膮cych do艣wiadczenie wiod膮cych firm w zakresie e-marketingu (m.in. Google, Starcom MediaVest, Deloitte Digital CE, Sotrender).

Program Studi贸w obejmuje 艂膮cznie 180 godzin zaj臋膰 dydaktycznych w formie wyk艂ad贸w, konwersatori贸w i warsztat贸w. W zakres tematyczny Studi贸w wchodz膮 nast臋puj膮ce obszary:

  • Istota marketingu internetowego
  • Strategiczne obszary e-biznesu
  • Nowoczesne zarz膮dzanie marketingowe
  • Spo艂eczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego
  • Seminarium dyplomowe

Posiadacze aktualnego certyfikatu za udzia艂 w studiach otrzymuj膮 80 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrze偶one 漏 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystaj膮c ze strony wyra偶asz zgod臋 na wykorzystywanie plik贸w cookies. dowiedz si臋 wi臋cej.