Celem Studi贸w Podyplomowych SGH Marketing Internetowy jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykszta艂cenie umiej臋tno艣ci formu艂owania strategii z zakresu marketingu internetowego. Zaj臋cia prowadzone s膮 przez wyk艂adowc贸w SGH, a tak偶e przez praktyk贸w wnosz膮cych do艣wiadczenie wiod膮cych firm w zakresie e-marketingu (m.in. Google, Starcom MediaVest, Deloitte Digital CE, Sotrender).
Program Studi贸w obejmuje 艂膮cznie 180 godzin zaj臋膰 dydaktycznych w formie wyk艂ad贸w, konwersatori贸w i warsztat贸w. W zakres tematyczny Studi贸w wchodz膮 nast臋puj膮ce obszary:
- Istota marketingu internetowego
- Strategiczne obszary e-biznesu
- Nowoczesne zarz膮dzanie marketingowe
- Spo艂eczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego
- Seminarium dyplomowe
Posiadacze aktualnego certyfikatu za udzia艂 w studiach otrzymuj膮 80 pkt.
Szko艂a G艂贸wna Handlowa – Studia podyplomowe: Marketing Internetowy | Data: 08-01-2019 | Punkty: 80 | Przejd藕 do wydarzenia | |