• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Onet Impact Day 1/2025 „AI W BIZNESIE: WERYFIKACJA”

5 marca 2025

HYPE CZY REALNA POMOC?

GenAI jest już z nami od półtora roku. W tym czasie wiele się zmieniło, ale i pojawiło się wiele pytań. Jak AI wpływa na kreatywność? Jak zmienia się procesy biznesowe? Jakie są wyzwania związane z wykorzystywaniem zdjęć i wideo generowanych przez AI w kampaniach? Jakie kwestie etyczne i prawne musimy uwzględnić? I wreszcie – czy inwestycje w rozwiązania AI przynoszą oczekiwane korzyści?

OD ENTUZJAZMU DO ROZCZAROWANIA?
Krzywa Gartnera, znana również jako Gartner Hype Cycle, przygotowuje nas na dolinę rozczarowania w temacie sztucznej inteligencji. Osiągnęliśmy stan, w którym zainteresowanie technologią maleje, a wyniki nie spełniają wygórowanych oczekiwań, co prowadzi do porzucenia wielu projektów. Chcemy sprawdzić, czy AI rzeczywiście przechodzi przez ten etap i jakie są tego konsekwencje.

SPRAWDŹMY STATUS QUO
Podczas Onet Impact Day chcemy zweryfikować, na czym obecnie stoimy. Jak wyglądała praca nad projektami AI w ostatnim okresie? Co działa realnie i co się sprawdza w praktyce? Czy i jak włożony czas i wysiłek przekłada się na efekt? Pokażemy nasze projekty, ale też zaprosimy gości z firm i domów mediowych, aby poznać różne perspektywy.

Punktacja za ten event: Uczestnik  – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Onet Impact Day 1/2025 „AI W BIZNESIE: WERYFIKACJA” Data: 27-03-2025 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

HYPE CZY REALNA POMOC?

GenAI jest już z nami od półtora roku. W tym czasie wiele się zmieniło, ale i pojawiło się wiele pytań. Jak AI wpływa na kreatywność? Jak zmienia się procesy biznesowe? Jakie są wyzwania związane z wykorzystywaniem zdjęć i wideo generowanych przez AI w kampaniach? Jakie kwestie etyczne i prawne musimy uwzględnić? I wreszcie – czy inwestycje w rozwiązania AI przynoszą oczekiwane korzyści?

OD ENTUZJAZMU DO ROZCZAROWANIA?
Krzywa Gartnera, znana również jako Gartner Hype Cycle, przygotowuje nas na dolinę rozczarowania w temacie sztucznej inteligencji. Osiągnęliśmy stan, w którym zainteresowanie technologią maleje, a wyniki nie spełniają wygórowanych oczekiwań, co prowadzi do porzucenia wielu projektów. Chcemy sprawdzić, czy AI rzeczywiście przechodzi przez ten etap i jakie są tego konsekwencje.

SPRAWDŹMY STATUS QUO
Podczas Onet Impact Day chcemy zweryfikować, na czym obecnie stoimy. Jak wyglądała praca nad projektami AI w ostatnim okresie? Co działa realnie i co się sprawdza w praktyce? Czy i jak włożony czas i wysiłek przekłada się na efekt? Pokażemy nasze projekty, ale też zaprosimy gości z firm i domów mediowych, aby poznać różne perspektywy.

Punktacja za ten event: Uczestnik  – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska