DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

MultiscreenDay 2023

26 stycznia 2023

VFP Communications, wydawca magazynu Media Marketing Polska, wraz z redakcją zaprasza na konferencję MultiscreenDay 2023

Skuteczna komunikacja marek w świecie mediów hybrydowych, digitalu i platform społecznościowych

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o wieloekranowej komunikacji marketingowej.
Już po raz ósmy będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji i internecie oraz poszerzymy tematykę o świat multiverse oraz marketing w gamingu.
W tegorocznym programie m.in.:

  • szerokie spojrzenie na nowe grupy odbiorców takie jak dzieci oraz pokolenie 49+
  • znaczenie marketerów w realiach gier wideo
  • tik-tok i jego sukcesu na rynku wideo – temat niewyczerpany
  • eksperci o integracji oferty TV, OTT i VoD w celu optymalizacji kampanii

Zapraszamy 29.03 do hotelu Renaissance Warsaw Airport.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

MultiscreenDay 2023 Data: 29-03-2023 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

VFP Communications, wydawca magazynu Media Marketing Polska, wraz z redakcją zaprasza na konferencję MultiscreenDay 2023

Skuteczna komunikacja marek w świecie mediów hybrydowych, digitalu i platform społecznościowych

Multiscreen Day to najlepsza konferencja branżowa o wieloekranowej komunikacji marketingowej.
Już po raz ósmy będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji i internecie oraz poszerzymy tematykę o świat multiverse oraz marketing w gamingu.
W tegorocznym programie m.in.:

  • szerokie spojrzenie na nowe grupy odbiorców takie jak dzieci oraz pokolenie 49+
  • znaczenie marketerów w realiach gier wideo
  • tik-tok i jego sukcesu na rynku wideo – temat niewyczerpany
  • eksperci o integracji oferty TV, OTT i VoD w celu optymalizacji kampanii

Zapraszamy 29.03 do hotelu Renaissance Warsaw Airport.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda