• Program
  • Dlaczego warto
  • Opinie
  • Trener
  • Najbliższe terminy
  • Koszt
  • Weź udział >
DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Akademia DIMAQ
    • FAST TRACK
    • Content Marketing i Web-Writing
    • E-commerce
    • E-mail marketing
    • Kampanie online od A do Z
    • Social media od A do Z
    • Programmatic
    • SEM
  • Egzaminy
  • Recertyfikacja
  • PRACA
  • Akredytowane eventy
  • Dofinansowanie
  • Aktualności
  • Newsletter
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Impact Seminar #KomunikacjaNatywna

Sie 30, 2018

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Zapraszamy tym razem do Gdańska!

Wykłady:

  • Wprowadzenie – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact Polska
  • O sile chatbotów czyli gdy konwersacja jest reklamą – Dawid Pacha, Co-founder MessengerFox
  • Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze? – Łukasz Grass, Business Insider Polska
  • Native not naive. Naturalna forma kumunikacji marketingowej – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Komunikacja contentowa do różnych pokoleń. Jakie sposoby, drogi i narzędzia trafiają do osób dojrzałych, a jakie do młodych – Dorota Peretatkowicz, Business Unit Manager, Michał Kot – New Business Director, Grupa IQS

Warsztaty:

  • Reklama natywna w praktyce – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Native video – sprawdzone sposoby na komunikację z użytkownikiem – Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Projektów Video i Native, Grupa Onet-RAS Polska
  • Content Commerce, czyli jak skutecznie wykorzystać content marketing w lejku zakupowym – Maciej Patla,
    E-commerce, Project & Marketing Manager, Grupa Onet-RAS Polska
  • Klub Ekspertek: Nie tylko Maffashion. Czyja rekomendacja liczy się dziś w internecie? – Magdalena Ignatowicz, Innovation Product Manager w segmencie Onet Lifestyle, Grupa Onet-RAS Polska

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Impact Seminar #KomunikacjaNatywna Data: 10-10-2018 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Zapraszamy tym razem do Gdańska!

Wykłady:

  • Wprowadzenie – Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact Polska
  • O sile chatbotów czyli gdy konwersacja jest reklamą – Dawid Pacha, Co-founder MessengerFox
  • Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze? – Łukasz Grass, Business Insider Polska
  • Native not naive. Naturalna forma kumunikacji marketingowej – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Komunikacja contentowa do różnych pokoleń. Jakie sposoby, drogi i narzędzia trafiają do osób dojrzałych, a jakie do młodych – Dorota Peretatkowicz, Business Unit Manager, Michał Kot – New Business Director, Grupa IQS

Warsztaty:

  • Reklama natywna w praktyce – Beata Żebrowska, Ad Product Manager Native & Content Marketing, Grupa Onet-RAS Polska
  • Native video – sprawdzone sposoby na komunikację z użytkownikiem – Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Projektów Video i Native, Grupa Onet-RAS Polska
  • Content Commerce, czyli jak skutecznie wykorzystać content marketing w lejku zakupowym – Maciej Patla,
    E-commerce, Project & Marketing Manager, Grupa Onet-RAS Polska
  • Klub Ekspertek: Nie tylko Maffashion. Czyja rekomendacja liczy się dziś w internecie? – Magdalena Ignatowicz, Innovation Product Manager w segmencie Onet Lifestyle, Grupa Onet-RAS Polska

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.