• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

DSP DAY 3.0

21 marca 2024

Adform zaprasza na DSP DAY 3.0   – wydarzenie, na którym spotykają się innowatorzy, liderzy oraz myśliciele przyszłości, aby wspólnie zmieniać oblicze reklamy programatycznej.

W dzisiejszym świecie reklamy cyfrowej stawiamy czoło monumentalnej zmianie – przejściu do świata bez plików cookie. Rok 2024 oznacza historyczną transformację w branży, a DSP DAY 3.0 staje się przestrzenią do eksploracji nowych możliwości.

Tegoroczna edycja obiecuje nie tylko wiedzę, ale także inspirujące dyskusje i połączenia z liderami branży. Ekspertów można będzie wysłuchać, połączyć się z innymi profesjonalistami oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w reklamie.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

DSP DAY 3.0 Data: 10-04-2024 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Adform zaprasza na DSP DAY 3.0   – wydarzenie, na którym spotykają się innowatorzy, liderzy oraz myśliciele przyszłości, aby wspólnie zmieniać oblicze reklamy programatycznej.

W dzisiejszym świecie reklamy cyfrowej stawiamy czoło monumentalnej zmianie – przejściu do świata bez plików cookie. Rok 2024 oznacza historyczną transformację w branży, a DSP DAY 3.0 staje się przestrzenią do eksploracji nowych możliwości.

Tegoroczna edycja obiecuje nie tylko wiedzę, ale także inspirujące dyskusje i połączenia z liderami branży. Ekspertów można będzie wysłuchać, połączyć się z innymi profesjonalistami oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w reklamie.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska