• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Webinar Hybrid Academy – Online-To-Offline, czyli jak połączyć kropki w omnicommerce

22 października 2024

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak łączenie różnych kanałów sprzedaży wpływa na podejście do tworzenia strategii marketingowej;
  • Jak poradzić sobie z coraz trudniejszym do przewidywania i analizy procesem podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów;
  • Jakie narzędzia efektywnie wspierają rozwój biznesu w przypadku sprzedaży wielokanałowej;
  • Czy technologia zdominuje omnicommerce we wszystkich branżach.

Termin: 5 listopada 2024, 10:00 – 11:00

Agenda

Kupujemy online czy offline? Co decyduje o wyborze?
Jak powiązane są ze sobą różne kanały sprzedaży i co wpływa na wybór konsumenta

ROPO, odwrócone ROPO i Messy Middle
Możliwe ścieżki zakupowe klientów i jak je ogarnąć

Jakie rozwiązania pomagają w realizacji strategii omnichannel?
Komunikacja crosschannel, aplikacje, call-to-action i geolokalizacja

Czy atrybucja jest tu możliwa?
Komu przypisać zasługi i czy można to zmierzyć?

Commerce media – dodatkowy czy kluczowy kanał promocji?
Które branże wpisują sie w ten trend, a które potrzebują dedykowanych rozwiązań?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Webinar Hybrid Academy – Online-To-Offline, czyli jak połączyć kropki w omnicommerce Data: 05-11-2024 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak łączenie różnych kanałów sprzedaży wpływa na podejście do tworzenia strategii marketingowej;
  • Jak poradzić sobie z coraz trudniejszym do przewidywania i analizy procesem podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów;
  • Jakie narzędzia efektywnie wspierają rozwój biznesu w przypadku sprzedaży wielokanałowej;
  • Czy technologia zdominuje omnicommerce we wszystkich branżach.

Termin: 5 listopada 2024, 10:00 – 11:00

Agenda

Kupujemy online czy offline? Co decyduje o wyborze?
Jak powiązane są ze sobą różne kanały sprzedaży i co wpływa na wybór konsumenta

ROPO, odwrócone ROPO i Messy Middle
Możliwe ścieżki zakupowe klientów i jak je ogarnąć

Jakie rozwiązania pomagają w realizacji strategii omnichannel?
Komunikacja crosschannel, aplikacje, call-to-action i geolokalizacja

Czy atrybucja jest tu możliwa?
Komu przypisać zasługi i czy można to zmierzyć?

Commerce media – dodatkowy czy kluczowy kanał promocji?
Które branże wpisują sie w ten trend, a które potrzebują dedykowanych rozwiązań?

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska