DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

„Marketing 5.0, czyli krótki brief dla Dyrektora Marketingu”.

23 lutego 2022

Webinar „Marketing 5.0, czyli krótki brief dla Dyrektora Marketingu” jest skierowany do kadry zarządzającej firm, które w swoją strategię mają wpisane działania marketingowe. Prowadzący webinar będzie omawiał zjawiska, które mają wpływ na zwiększanie lub zmniejszanie zasięgu marketingowego marek. Dodatkowo postara się wyjaśnić, jak w codziennych działaniach zawodowych, wykorzystać szersze spojrzenie na marketing, aby podejmować trafniejsze decyzje biznesowe, oparte na potwierdzonych danych.

W trakcie trwania webinaru uczestnicy zdobędą wiedzę na temat m.in.:

  • czym jest marketing 5.0 i zarządzanie marketingowe z perspektywy nowych technologii,
  • dlaczego przepaść pokoleniowa jest obecnie jednym z największych wyzwań świata cyfrowego,
  • jak polaryzacja dobrobytu wpływa na decyzje zakupowe klienta, a w konsekwencji pozycję i wartość marek,
  • czym jest zwinny marketing i jak postępować, aby marketing w Twojej firmie był Agile,
  • jak tworzyć nowe doświadczenia konsumenckie z wykorzystaniem technologii Next Tech.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt. Prosimy dołączyć screen z prelekcji z webinaru.

„Marketing 5.0, czyli krótki brief dla Dyrektora Marketingu”. Data: 02-03-2022 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Webinar „Marketing 5.0, czyli krótki brief dla Dyrektora Marketingu” jest skierowany do kadry zarządzającej firm, które w swoją strategię mają wpisane działania marketingowe. Prowadzący webinar będzie omawiał zjawiska, które mają wpływ na zwiększanie lub zmniejszanie zasięgu marketingowego marek. Dodatkowo postara się wyjaśnić, jak w codziennych działaniach zawodowych, wykorzystać szersze spojrzenie na marketing, aby podejmować trafniejsze decyzje biznesowe, oparte na potwierdzonych danych.

W trakcie trwania webinaru uczestnicy zdobędą wiedzę na temat m.in.:

  • czym jest marketing 5.0 i zarządzanie marketingowe z perspektywy nowych technologii,
  • dlaczego przepaść pokoleniowa jest obecnie jednym z największych wyzwań świata cyfrowego,
  • jak polaryzacja dobrobytu wpływa na decyzje zakupowe klienta, a w konsekwencji pozycję i wartość marek,
  • czym jest zwinny marketing i jak postępować, aby marketing w Twojej firmie był Agile,
  • jak tworzyć nowe doświadczenia konsumenckie z wykorzystaniem technologii Next Tech.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt. Prosimy dołączyć screen z prelekcji z webinaru.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska