Bluerank zaprasza na jednodniow膮 konferencj臋 Blueffect.
Wydarzenie po艣wi臋cone jest efektywnemu wykorzystaniu danych w codziennej dzia艂alno艣ci firm. 28 maja uczestnicy spotkaj膮 si臋 po raz 贸smy w warszawskiej siedzibie Google i zapoznaj膮 si臋 z prelekcjami oraz wezm膮 udzia艂 w warsztatach na temat znaczenia marketingu w transformacji cyfrowej organizacji i efektywnego wykorzystania danych w tym procesie.
W艣r贸d wyst臋puj膮cych na konferencji ekspert贸w s膮 m.in. Krzysztof Przybys艂awski, Director, Digital Marketing and Content w Deloitte, Maciej 呕yto, E-commerce Director w Douglas czy Juho Wallenius, Group CMO w Mash Group.
Celem Blueffect jest dzielenie si臋 wiedz膮, kt贸ra mo偶e by膰 藕r贸d艂em inspiracji dla marketer贸w oraz zach臋t膮 do poszukiwa艅 nowatorskich i skutecznych rozwi膮za艅 w obszarze marketingu i sprzeda偶y online.
Wst臋p bezp艂atny.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.
Blueffect 2019 | Data: 28-05-2019 | Punkty: 20, 40 | Przejd藕 do wydarzenia | |