DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Blueffect 2019

15 maja 2019

Bluerank zaprasza na jednodniową konferencję Blueffect.

Wydarzenie poświęcone jest efektywnemu wykorzystaniu danych w codziennej działalności firm. 28 maja uczestnicy spotkają się po raz ósmy w warszawskiej siedzibie Google i zapoznają się z prelekcjami oraz wezmą udział w warsztatach na temat znaczenia marketingu w transformacji cyfrowej organizacji i efektywnego wykorzystania danych w tym procesie.

Wśród występujących na konferencji ekspertów są m.in. Krzysztof Przybysławski, Director, Digital Marketing and Content w Deloitte, Maciej Żyto, E-commerce Director w Douglas czy Juho Wallenius, Group CMO w Mash Group.

Celem Blueffect jest dzielenie się wiedzą, która może być źródłem inspiracji dla marketerów oraz zachętą do poszukiwań nowatorskich i skutecznych rozwiązań w obszarze marketingu i sprzedaży online.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Blueffect 2019 Data: 28-05-2019 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Bluerank zaprasza na jednodniową konferencję Blueffect.

Wydarzenie poświęcone jest efektywnemu wykorzystaniu danych w codziennej działalności firm. 28 maja uczestnicy spotkają się po raz ósmy w warszawskiej siedzibie Google i zapoznają się z prelekcjami oraz wezmą udział w warsztatach na temat znaczenia marketingu w transformacji cyfrowej organizacji i efektywnego wykorzystania danych w tym procesie.

Wśród występujących na konferencji ekspertów są m.in. Krzysztof Przybysławski, Director, Digital Marketing and Content w Deloitte, Maciej Żyto, E-commerce Director w Douglas czy Juho Wallenius, Group CMO w Mash Group.

Celem Blueffect jest dzielenie się wiedzą, która może być źródłem inspiracji dla marketerów oraz zachętą do poszukiwań nowatorskich i skutecznych rozwiązań w obszarze marketingu i sprzedaży online.

Wstęp bezpłatny.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda