DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

ADDRESSABLE TV & MORE BY FINECAST CONFERENCE

24 stycznia 2023

Jeśli wierzysz w przyszłość telewizji i/lub zależy od niej Twój biznes – wpadnij poznać nas bliżej. Jeśli uważasz, że telewizory to relikt przeszłości, a ludzie nie będą już na nich oglądać reklam wideo, to tym bardziej nie może Cię zabraknąć na Addressable TV & More by Finecast!

Agenda:

  • Witamy w świecie addressable TV: globalne trendy, światowa perspektywa – Nicole Lewis, Finecast
  • (Bez)reklamowa przyszłość rynku wideo? O głównych trendach kształtujących komercyjną przyszłość wideo i telewizji na świecie i w Polsce – Tony Gunarsson, principal analyst TV, Video & Advertising OMDIA
  • Wizja lokalna: praktyczne zastosowanie addressable TV i pierwsze kampanie z wykorzystaniem tej technologii podsumowuje polski Finecast – Maciej Olenderczyk, Finecast director i Szymon Lipiński, strateg Finecast
  • Uwaga! Czy telewizja umie ją zdobywać? Porównanie kanałów reklamowych pod kątem utrzymania uwagi widza – Josh Barnett, Lumen
  • Co nowego w pomiarze wideo? Streaming i connected TV w świetle najnowszych danych – Lucyna Koba, Nielsen
  • Porozmawiajmy o addressable TV: przyszłość reklamy wideo oczami kluczowych graczy z rynku – Marcin Bogłowski, Warner Bros Discovery; Marcin Malicki, Wirtualna Polska; Gregor Fellner, Rakuten Advertising oraz – w roli prowadzącej: Agnieszka Parfienowicz, GroupM / Mindshare

Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt.

ADDRESSABLE TV & MORE BY FINECAST CONFERENCE Data: 25-01-2023 Punkty: 8 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jeśli wierzysz w przyszłość telewizji i/lub zależy od niej Twój biznes – wpadnij poznać nas bliżej. Jeśli uważasz, że telewizory to relikt przeszłości, a ludzie nie będą już na nich oglądać reklam wideo, to tym bardziej nie może Cię zabraknąć na Addressable TV & More by Finecast!

Agenda:

  • Witamy w świecie addressable TV: globalne trendy, światowa perspektywa – Nicole Lewis, Finecast
  • (Bez)reklamowa przyszłość rynku wideo? O głównych trendach kształtujących komercyjną przyszłość wideo i telewizji na świecie i w Polsce – Tony Gunarsson, principal analyst TV, Video & Advertising OMDIA
  • Wizja lokalna: praktyczne zastosowanie addressable TV i pierwsze kampanie z wykorzystaniem tej technologii podsumowuje polski Finecast – Maciej Olenderczyk, Finecast director i Szymon Lipiński, strateg Finecast
  • Uwaga! Czy telewizja umie ją zdobywać? Porównanie kanałów reklamowych pod kątem utrzymania uwagi widza – Josh Barnett, Lumen
  • Co nowego w pomiarze wideo? Streaming i connected TV w świetle najnowszych danych – Lucyna Koba, Nielsen
  • Porozmawiajmy o addressable TV: przyszłość reklamy wideo oczami kluczowych graczy z rynku – Marcin Bogłowski, Warner Bros Discovery; Marcin Malicki, Wirtualna Polska; Gregor Fellner, Rakuten Advertising oraz – w roli prowadzącej: Agnieszka Parfienowicz, GroupM / Mindshare

Punktacja za ten event: Uczestnik – 8 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska