• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Łódź Jungle Web

1 października 2018

Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na:

Łódź Jungle Web  – konferencja poświęcona marketingowi internetowemu, nowym technologiom i innowacjom biznesowym.

W tym roku poruszy tematykę: Growth Hacking Marketing, Social Media, Marketing Automation, Influencer Marketingu i VR&AR. Prelegentami  wydarzenia są osoby ściśle związane z branżą marketingową i internetową np. Michała Sadowskiego, Mateusza Czecha, Dagmarę Pakulską czy Artura Roguskiego.

Podczas drugiego dnia dajemy uczestnikom możliwość wzięcia udziału w warsztatach o różnorodnej tematyce. W tym roku jest ich 10. Tematyka warsztatów to m.in. Google AdWords, Facebook Ads, Chatboty, UX, Instagram.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Łódź Jungle Web Data: 19-04-2018 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na:

Łódź Jungle Web  – konferencja poświęcona marketingowi internetowemu, nowym technologiom i innowacjom biznesowym.

W tym roku poruszy tematykę: Growth Hacking Marketing, Social Media, Marketing Automation, Influencer Marketingu i VR&AR. Prelegentami  wydarzenia są osoby ściśle związane z branżą marketingową i internetową np. Michała Sadowskiego, Mateusza Czecha, Dagmarę Pakulską czy Artura Roguskiego.

Podczas drugiego dnia dajemy uczestnikom możliwość wzięcia udziału w warsztatach o różnorodnej tematyce. W tym roku jest ich 10. Tematyka warsztatów to m.in. Google AdWords, Facebook Ads, Chatboty, UX, Instagram.

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska