online

spotkania o digitalu w digitalu

Miejsce: ONLINE

Kiedy: Ostatni wtorek miesiąca, godz. 15:00 – 16:40

Punkty recertyfikacyjne

Wystąp na DIMAQ Voice

Dołącz do wydarzenia

DIMAQ Voice to bezpłatne, wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ.


DIMAQ Voice odbywa się raz w miesiącu w formule online. U
dział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
Najbliższe spotkanie odbędzie się 31 maja.

 

AGENDA DIMAQ VOICE #30
31.05.2022

• 15:00 – 15:05 •  Rozpoczęcie spotkania i informacje organizacyjne.

• 15:05 – 15:30 • Prelekcja I:

Pozycjonowanie na YouTube – jak działają algorytmy i dlaczego influencerzy powinni zwracać na nie uwagę?

 

WIĘCEJ

Jeżeli do tej pory pozycjonowanie kojarzyło Wam się wyłącznie z wyszukiwarką Google, najwyższa pora to zmienić. Tworząc na YouTube, znajomość algorytmów i zasad, które nimi rządzą, jest niezwykle istotna w kontekście całego systemu sugerowania i podpowiadania filmów na platformie. Warto też pamiętać, że YT to druga najpopularniejsza wyszukiwarka w internecie, więc znalezienie się odpowiednio wysoko w wynikach wyszukiwania jest również bardzo ważne.

Przemysław Gajos, Senior Support Manager, LifeTube

• 15:30 – 15:35 • Q&A: Pytania od uczestników.

• 15:35 – 16:00 • Prelekcja II

O efektywności słów kilka – czyli jak badać kampanie digitalowe i crossmediowe.

WIĘCEJ

W naszej prezentacji pokażemy jakie podejście obrał Kantar przy badaniach efektywności komunikacji digitalowej i jak poszczególne rozwiązania pomagają nam odnaleźć się z coraz szybciej zmieniającym się rynku online marketingu.

Pokażemy zarówno projekty polskie jak i globalne, by jak najlepiej opisać rynek i trendy jakie widzimy w komunikacji digitalowej.

 

Małgorzata Ambrożewicz,
Senior Digital Executive, Kantar

Krzysztof Domeradzki,
Media Domain Operational Lead, Kantar

 

• 16:00 – 16:05 • Q&A: Pytania od uczestników.

• 16:05 – 16:30 • Prelekcja III:

SEO w strategii marketingu.
Jak wspierać sprzedaż i budować ścieżkę klienta.

 

WIĘCEJ

Bez czytelnej ścieżki zakupowej konsumenci czują się zagubieni i mogą zrezygnować z zakupów. Wiele e-commerce’ów nie wie czym jest ścieżka zakupowa. Ich klienci trafiają na stronę przypadkowo, a decyzje o zakupach podejmują spontanicznie. Tak nie da się odnieść sukcesu w biznesie. Zbudowanie ścieżki zakupowej opartej o realne zachowania i potrzeby klienta to proces, który poprowadzi go krok po kroku do finalizacji zakupów. Prelegent zaprezentuje, jak dobrze zaprojektować ścieżkę zakupową na przykładzie case study.

 

 

Jacek Dziura, Członek Zarządu, CMO w Grupa iCEA

• 16:30 – 16:35 • Q&A: Pytania od uczestników.

• 16:35 – 16:40 • Konkurs o FORUM IAB!

Punkty recertyfikacyjne

Uczestnicy:
5 punktów DIMAQ za udział i dodatkowe 2 pkt. za zadanie pytania.

(Punkty za zadanie pytania nie dublują się – możesz zadać wiele pytań, ale punkty zostaną naliczone tylko raz).

Punkty naliczane są na podstawie zgłoszeń przez platformę DIMAQ po uprzedniej weryfikacji listy obecności spotkania na platformie streamingowej.

Prowadzący:
 25 – 40 punktów DIMAQ w zależności od oceny, jaką uczestnicy przyznają w ankiecie po spotkaniu.

Ty też możesz wystąpić na scenie DIMAQ Voice Online!

Jak to zrobić?


Dołącz do wydarzenia na
FACEBOOKU
i otrzymuj powiadomienia o kolejnych spotkaniach jako pierwszy!

Partnerzy

Patroni medialni