online

spotkania o digitalu w digitalu

DIMAQ Voice to bezpłatne, wirtualne spotkania dla entuzjastów digital marketingu z merytorycznym udziałem najlepszych ekspertów z branży- posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

DIMAQ Voice odbywa się raz w miesiącu w formie online. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
Już 28 września zapraszamy na pierwsze powakacyjne spotkanie!

AGENDA DIMAQ VOICE #23
28.09.2021

• 15:00 – 15:05 •  Rozpoczęcie spotkania i informacje organizacyjne.

• 15:05 – 15:30 • Prelekcja:

PR-owe media relations a ad blindness. Niestandardowe wykorzystanie digitalowych działań „wizerunkowych” (digital PR) w strategii leadowej.

WIĘCEJ

Z ad blindness (ślepotą bannerową) walczy każdy świadomy marketer. Konkurując z innymi o uwagę odbiorcy warto patrzeć na rozwiązania spoza zestawu tych najczęściej stosowanych. Takim jest np. digital PR i „jego” relacje z mediami. PR-owcy bowiem wiedzą, jak organicznie uplasować tezy i nazwę marki w mediach czytanych przez klientów. I to w taki sposób, by ci sami po nie sięgali, a nie uciekali używając adblocków czy omijali komunikaty wzrokiem. Jak Ty możesz wykorzystać digital PR i „wpiąć” go w strategię pozyskiwania leadów?

Główne punkty:

Z tego wystąpienia dowiesz się m.in.:

  1. czym jest ad blindness. Poznasz fakty i najnowsze dane oraz aktualnie przyjęte dobre praktyki w unikaniu tego zjawiska.
  2. co o relacjach z mediami powinien wiedzieć każdy marketer. Poznasz rolę publikacji medialnych w ZMOT i ścieżce decyzyjnej konsumenta, digital PR i podstawy pracy z dziennikarzem. Dowiesz się też jak media relations wpływają na pozycjonowanie marki w top10 Google i jak monitorować tego typu działania.
  3. czym są „SEO media relations” w praktyce. Usłyszysz też, jak tworzyć komunikację medialną, by wpiąć się w strategię pozyskiwania leadów.

Weronika Seweryn, Managing Director, Lightscape

• 15:30 – 15:35 • Q&A: Pytania od uczestników.

• 15:35 – 16:00 • Prelekcja:

Efektywne zarządzanie plikami produktowymi w e-commerce

WIĘCEJ

Feedy to nieodzowny element dynamicznej kampanii produktowej w e-commerce. Każdy marketer wie, że dla wszystkich nowoczesnych kanałów reklamy online: remarketingu, afiliacji, marketing automation i każdego z narzędzi potrzebny jest inny plik produktowy. Ale czy wiesz, że dzięki feedom można też optymalizować wyniki działań reklamowych? W trakcie prezentacji pokażę 5 inspirujących pomysłów na to jak poprawić efektywność kampanii poprzez optymalizację feedów produktowych.

Główne punkty:

  • Krótki wstęp

Czym jest plik produktowy, w jakich kanałach jest wykorzystywany i jakie są podstawowe cechy dobrego feeda.

  • Feed management

Nowy trend na rynku polegający na outsourcingu tworzenia, zarządzania i optymalizacji feedów produktowych.

  • Przykłady optymalizacji feedów

5 inspiracji do tego jak poprzez optymalizację pliku produktowego można poprawić wyniki kampanii reklamowej.

Jacek Tkaczuk, Head of R&D, Bluerank

• 16:00 – 16:05 • Q&A: Pytania od uczestników.

• 16:05 – 16:30 • Prelekcja

CRO: 5 najczęstszych błędów popełnianych przez sklepy internetowe

WIĘCEJ

Chcesz przekonać się, czy Twój sklep jest przyjazny użytkownikowi? A może podejrzewasz, że coś jest nie tak i chciałbyś dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę, by zwiększyć ilość konwersji?
Na naszym wystąpieniu omówimy błędy najczęściej popełniane przez sklepy internetowe – wszystko po to, byś Ty nie musiał ich popełniać. Podpowiemy, jak podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie poprzed poprawę ścieżki użytkownika na stronie czy zmianę designu serwisu.

Główne punkty:

  1. Czym jest CRO?

Wyjaśnimy, czym jest i dlaczego CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) onsite jest tak istotne przy prowadzeniu biznesu online.

 

  1. Optymalizacja strony głównej

Strona główna sklepu to wizytówka naszego sklepu internetowego. Jest to pierwszy etap styku klient-firma, odgrywający kluczową rolę w dalszym procesie zakupowym.  W tej części opowiemy, jakie elementy warto zamieścić na naszej stronie, aby wywrzeć na użytkowniku jak najlepsze pierwsze wrażenie.

 

  1. Szybkość ładowania strony

Od szybkości ładowania strony zależy, czy potencjalny klient zechce w ogóle przeglądać nasz serwis. Długo ładujące się strony mogą wzbudzać wątpliwości co do bezpieczeństwa użytkowania. W tej części omówimy, na co zwrócić uwagę, aby serwis ładował się szybciej.

 

 

 

  1. Zaufanie i bezpieczeństwo

Jeśli strona nie wzbudzi zaufania, to klient do nas nie wróci, a już na pewno nie skonwertuje. W tym punkcie opowiemy, jakie informacje o firmie i sklepie, a także zasadach dokonywania zakupu muszą znaleźć się na stronie, aby potencjalny klient czuł się bezpiecznie podczas podawania swoich danych wrażliwych oraz dokonywania płatności online, a także miał pewność, że zakupiony towar będzie zgodny z jego oczekiwaniami.

 

  1. Nawigacja w serwisie

Od właściwej nawigacji serwisu zależy, czy użytkownik znajdzie w naszym sklepie to. czego szuka. W tej części omówimy kluczowe elementy nawigacyjne serwisu, jak: menu, filtrowanie listingów czy umiejscowienie koszyka pod kątem ich użyteczności i dostępności.

 

  1. Wyszukiwarka produktowa

Wyszukiwarka produktowa pozwala naszemu potencjalnemu klientowi w szybki sposób zweryfikować, czy posiadamy produkt, którego szuka. Dobra wyszukiwarka produktowa pokaże mu produkty alternatywne do poszukiwanego, jeśli go nie posiadamy w naszej ofercie. W tym punkcie opowiemy, jak powinna wyglądać dobrze działająca wyszukiwarka onsite.

 

  1. Optymalizacja karty produktowej

Od tego, jak zaprezentujemy nasze produkty, zależy, czy użytkownik zdecyduje się na ich zakup. W tej części opowiemy, jakie elementy należy umieścić na karcie produktu, aby nie tylko przyspieszyć konwersję, ale także zachęcić potencjalnego klienta do dalszej eksploracji strony.

 

  1. Najważniejsze dla klienta informacje

Im więcej opowiemy o sobie w serwisie – tym większym zaufaniem obdarzy nas użytkownik. W tym punkcie pokażemy, dzięki jakim elementom: sprawić wrażenie szczerej i transparentnej firmy, a także w atrakcyjny sposób zaprezentować wyróżniki naszego sklepu pośród konkurencji

 

  1. Lojalność

Ze względu na rosnącą konkurencję – warto zadbać nie tylko o pozyskanie nowego użytkownika do serwisu, ale także o obecnych klientów. Należy również pamiętać, że aktywizacja użytkownika, który już u nas kupił (i był z tego zakupu zadowolony) jest zawsze wielokrotnie tańsza niż pozyskanie nowego klienta. W tej sekcji prezentacji poruszymy tematy związane z lokalizacją naszych stałych klientów.

Anna Moczuska, Digital Analyst, Sempai

Damian Kołodziejski, Google Ads Specialist, Sempai

 

• 16:35 • Zakończenie spotkania.

Punkty recertyfikacyjne

Uczestnicy:
5 punktów DIMAQ za udział i dodatkowe 2 pkt. za zadanie pytania.

(Punkty za zadanie pytania nie dublują się – możesz zadać wiele pytań, ale punkty zostaną naliczone tylko raz).

Punkty naliczane są na podstawie zgłoszeń przez platformę DIMAQ po uprzedniej weryfikacji listy obecności spotkania na platformie streamingowej.

 

Prowadzący:
 25 – 40 punktów DIMAQ w zależności od oceny, jaką uczestnicy przyznają w ankiecie po spotkaniu.

Jak wystąpić na DIMAQ Voice Online?
Zgłoś temat swojego wystąpienia i spróbuj swoich sił w nowej formule wystąpień online na żywo.
Wypełnij formularz ➡ 

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Partnerzy

Partner technologiczny

Patroni medialni