DIMAQ
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
Zaznacz stronę

Webinar: Koniec świata czy kolejne wyzwanie? Rynek reklamy 2023.

14 lutego 2023

Serdecznie zapraszamy na piąty webinar z cyklu „Big talk on the small screen” pt. Koniec świata czy kolejne wyzwanie? Rynek reklamy 2023.
Wspólnie z zaproszonymi fachowcami omówimy wyzwania rynku reklamy w 2023 roku i odpowiemy na poniższe pytania:

  • Jakich zachowań możemy się spodziewać po konsumentach i jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
  • Jaki scenariusz pisze rok 2023 dla mediów? A jaki dla reklamodawców?
  • Jakie są najbardziej skuteczne media-miksy w roku spowolnienia gospodarczego?

Webinar podzielony będzie na trzy moduły o następującej tematyce:
Moduł I – Scenariusze dla branży reklamowej i perspektywy dla wybranych segmentów.
Moduł II – Siła i treść komunikatu reklamowego, a zachowania konsumentów: trendy i kierunki zmian.
Moduł III – Czynniki wpływające na efektywność kampanii marketingowej.

Punktacja za ten event: Uczestnik  – 2 pkt

Webinar: Koniec świata czy kolejne wyzwanie? Rynek reklamy 2023. Data: 09-03-2023 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Serdecznie zapraszamy na piąty webinar z cyklu „Big talk on the small screen” pt. Koniec świata czy kolejne wyzwanie? Rynek reklamy 2023.
Wspólnie z zaproszonymi fachowcami omówimy wyzwania rynku reklamy w 2023 roku i odpowiemy na poniższe pytania:

  • Jakich zachowań możemy się spodziewać po konsumentach i jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
  • Jaki scenariusz pisze rok 2023 dla mediów? A jaki dla reklamodawców?
  • Jakie są najbardziej skuteczne media-miksy w roku spowolnienia gospodarczego?

Webinar podzielony będzie na trzy moduły o następującej tematyce:
Moduł I – Scenariusze dla branży reklamowej i perspektywy dla wybranych segmentów.
Moduł II – Siła i treść komunikatu reklamowego, a zachowania konsumentów: trendy i kierunki zmian.
Moduł III – Czynniki wpływające na efektywność kampanii marketingowej.

Punktacja za ten event: Uczestnik  – 2 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska