• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Onet Impact Day 2/2024 Customer Experience cz. 2

12 września 2024

Jesienna edycja Onet Impact Day Customer Experience cz. 2 to kontynuacja świetnie przyjętej wiosennej edycji konferencji i pogłębienie tematu CX wraz z najlepszymi na rynku.
W pierwszej części konferencji poznawaliśmy CX w dużym obrazku. Zastanawialiśmy się, jakie trendy kształtują CX, ze szczególnym naciskiem na AI, jak mierzyć sukces CX, na co uważać, czego się spodziewać w najbliższych latach.
Podczas edycji jesiennej, 2 października, stawiamy na praktykę, use case’y i przykłady rozwiązań. Chcemy pokazać m.in.:
• Jak firmy podchodzą do planowania, wdrażania, monitorowania i poprawiania doświadczeń konsumentów.
• Z jakimi wyzwaniami się zderzają
• Jak identyfikują potrzeby konsumentów
• Jak dobierają rozwiązania do potrzeb

2 października, godz. 10:00 – 15:00, online, LIVE

Onet Impact Day 2/2024 Customer Experience cz. 2 Data: 02-10-2024 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jesienna edycja Onet Impact Day Customer Experience cz. 2 to kontynuacja świetnie przyjętej wiosennej edycji konferencji i pogłębienie tematu CX wraz z najlepszymi na rynku.
W pierwszej części konferencji poznawaliśmy CX w dużym obrazku. Zastanawialiśmy się, jakie trendy kształtują CX, ze szczególnym naciskiem na AI, jak mierzyć sukces CX, na co uważać, czego się spodziewać w najbliższych latach.
Podczas edycji jesiennej, 2 października, stawiamy na praktykę, use case’y i przykłady rozwiązań. Chcemy pokazać m.in.:
• Jak firmy podchodzą do planowania, wdrażania, monitorowania i poprawiania doświadczeń konsumentów.
• Z jakimi wyzwaniami się zderzają
• Jak identyfikują potrzeby konsumentów
• Jak dobierają rozwiązania do potrzeb

2 października, godz. 10:00 – 15:00, online, LIVE

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska