Webinar Hybrid Academy – Digital marketing z perspektywy domu mediowego
Podczas webinaru poruszymy następujące tematy:
Jak zmienia się rola agencji/domu mediowego w realizacji kampanii digital marketingowych?
Konsekwencje rozwoju AI w kontekście gigantów marketingu online – szanse i zagrożenia
Czy Big Tech’om powinniśmy ufać? Dlaczego kwestia zaufania ma kolosalne znaczenie?
Czym jest transparentność działań w marketingu online?
Agenda
Czy w obszarze wykorzystania danych w digital marketingu zatoczyliśmy koło?
O niedoborze i nadmiarze danych. Czy istnieje złoty środek?
Czy możemy powiedzieć Big Techom „SPRAWDZAM”?
Co wiemy, a czego nie dowiemy się o naszych kampaniach?
AI i giganci digital marketingu
Szanse i zagrożenia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Po co nam dom mediowy?
O zmieniającej się roli agencji we współpracy z reklamodawcą
Punktacja za ten event – 2 pkt
Webinar Hybrid Academy – Digital marketing z perspektywy domu mediowego | Data: 24-04-2025 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |