• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • KUP VOUCHER NA SZKOLENIA
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska

21 listopada 2022

Zapraszamy na #IABExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska ❗ 📣
„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i Polskie Badania Internetu – PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. 🍪 Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru już 1 grudnia o godz. 11:00.
W webinarze udział wezmą:
🔸 Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director Lovemedia
🔸 dr Lukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
🔸 Adam Iwinski, CEO Poland hybrid.ai Global CEO VOX
🔸 Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Grouproup
🔸 Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
🔸 Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
🔸 Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
🔸 Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
🔸 Mikolaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska
☝ UWAGA ☝ Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.
✔ ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ 👉
https://tiny.pl/wc8n4
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska Data: 01-12-2022 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Zapraszamy na #IABExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska ❗ 📣
„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i Polskie Badania Internetu – PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. 🍪 Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru już 1 grudnia o godz. 11:00.
W webinarze udział wezmą:
🔸 Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director Lovemedia
🔸 dr Lukasz Olejnik (Prywatnik.pl), niezależny badacz i konsultant prywatności
🔸 Adam Iwinski, CEO Poland hybrid.ai Global CEO VOX
🔸 Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Grouproup
🔸 Kacper Polewiak, Project Specialist, RTB House
🔸 Grzegorz Jamka, Measurement & Data Solutions Specialist, Google
🔸 Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska
🔸 Jacek Wąs, Head of Platform Solutions, Adform
🔸 Mikolaj Twardowski, Director Analytics and DMP, Grupa Wirtualna Polska
☝ UWAGA ☝ Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.
✔ ZAREJESTRUJ SIĘ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ 👉
https://tiny.pl/wc8n4
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska