Szkolenia Rejestracja na egzamin Logowanie Kontakt

Aktywności uprawniające do zdobycia punktów edukacyjnych DIMAQ

Udział w poniższych aktywnościach uprawnia do uzyskania punktów edukacyjnych w ramach programu recertyfikacji DIMAQ.
Aby zapisać się na daną aktywność, proszę przejść na podaną stronę.
W przypadku pytań proszę o kontakt: e.opach@iab.org.pl.

NazwaStrona wwwOpisPunktyTermin
Forum IAB 2017https://www.forumiab.pl

FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

W tym roku eksperci uznali, że światowe przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing.  Konieczne staje się  wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w  reklamie.

Specjalna cena dla posiadaczy certyfikatu DIMAQ: członkowie IAB - 890 zł netto, pozostali 1190zł netto.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 30pkt, Panelista - 35pkt, Prelegent - 50pkt

30, 35, 50

2017-06-07 - 2017-06-08
Konferencja "E-klient. Trendy i wyzwania"http://konferencje.pb.pl/konferencja/105...

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce.

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z perspektywy klienta? W końcu wszyscy, mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2017-05-24 - 2017-05-25
Konferencja E-Commerce Development: E-klient. Trendy i wyzwania.http://konferencje.pb.pl/konferencja/105...

Polacy coraz chętniej i częściej kupują w Internecie. Możemy więc stwierdzić, że e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na naszym rynku, a czołowi eksperci od lat rozmawiają o tym, jak sprawnie prowadzić, tworzyć i rozwijać e-commerce w Polsce. 

A gdybyśmy tak popatrzyli na branżę internetową z  perspektywy klienta? W końcu wszyscy, w  mniejszym lub większym stopniu, jesteśmy e-klientami. Zweryfikujmy więc, jak nasz e-rynek wygląda z drugiej strony i zastanówmy się wspólnie jak go usprawnić, ulepszyć, albo po prostu – jak sprawić, by proces e-sprzedaży był łatwy i przyjemny dla obu stron. Porozmawiajmy o rozwiązaniach, możliwościach i prognozach, ale z właśnie z perspektywy klienta, czyli tej która ma faktyczne znaczenie. To e-klient decyduje o powodzeniu naszego e-commerce’u, wsłuchajmy się więc w jego głos!

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2017-05-24 - 2017-05-25
Festiwal SEO 2017 Katowicehttps://www.silesiasem.pl/festiwal-seo-2...

Festiwal SEO to największe tego typu branżowe spotkanie w Polsce, gdzie zapoznać będzie się można z nowościami, studiami konkretnych przypadków oraz spotkać setki osób zainteresowanych tematyką SEO z całej Polski. Impreza od lat skupia najważniejszych ekspertów z tej dziedziny. Zaproszeni goście będą stanowili ogromne źródło wiedzy dla osób zainteresowanych tematyką.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2017-05-19
Internet Weekhttps://internetweek.pl/

Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

 Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik - 5 pkt/warsztat, Prelegent - 10pkt/warsztat

5, 10

2017-04-03 - 2017-04-07
Digital Universityhttp://www.digitaluniversity.pl

Misją programu jest edukacja, inspirowanie i kształcenie liderów przyszłości. Digital University to nie tylko transfer wiedzy na temat nowych technologii prezentowanych przez wybitnych światowych specjalistów, to ogromna sieć kontaktów i wsparcia dla polskich przedsiębiorców, menadżerów, naukowców i studentów. 

Digital University wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami technologicznymi. Łączy operacyjny know- how, pionierskie case study, praktykę liderów branży oraz największych autorytetów akademickich danej dziedziny. Unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia pozwala uczestnikom na jej wdrożenie w firmach/instytucjach umożliwiając tym samym ich dynamiczny rozwój.

Najbliższe zjazdy poświęcone będą następującej tematyce:

30.03.2017 What’s the Future of Media & Entertainment
31.03.2017 Cybersecurity
19.05.2017 Kobiety w nowych technologiach
09.06.2017 Zmiana pokoleniowa, Millenialsi, Pokolenie Z
06.10.2017 New Marketing
01.12.2017 FinTech

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2017-03-31 - 2017-12-01
Kongres Online Marketinghttp://kongres-online.pl/

13. edycja Kongresu Online Marketing.

Hasłem przewodnim wydarzenia będzie samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Podczas jednego dnia  każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń.

W planie kongresu m.in:

  • darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
  • skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
  • określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
  • 10 strategii social media, które naprawdę działają
  • w jaki sposób wykorzystać emocje  konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
  • taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
  • jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2017-03-30
Mail My Dayhttp://www.mailmyday.pl/

Piąta edycja konferencji MailMyDay.

Prelekcje i case study nie tylko z rynków polskich, lecz także zagranicznych. Drugiego dnia w trakcie warsztatów dowiesz się jak efektywnie wykorzystać email marketing i łączyć go z innymi działaniami. Konferencja to nie tylko możliwość uczestniczenia w ciekawych prelekcjach i warsztatach, to świetna okazja do poznania wyjątkowych osób oraz wymiany doświadczeń.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 20 pkt, Panelista - 25, Prelegent  - 40

20, 25, 40

2017-03-22 - 2017-03-23
IMPACT DAY #CONTENTMARKETING „Feel the chemistry”http://impactday.pl/

Konferencja Impact Day organizowana jest dwa razy w roku, jest to największe przedsięwzięcie edukacyjne Media Impact Polska (Grupa Onet-RAS Polska). Konferencje te poświęcone są ważnym i świeżym tematom w świecie reklamy i marketingu, w obszarze digital. Prelegentami są autorytety w poszczególnych dziedzinach z Polski i z zagranicy.

Do tej pory Impact Days poświęcone były m.in. tematowi programmatic, video czy mobile, zaś podczas seminariów i webinarów Impact Academy poruszane były m.in. tematy: inbound marketing, influencer marketing, real time marketing, big data.   

Wstęp bezpłatny!

Punktacja za ten event: Uczestnik - 20 pkt, Panelista - 25pkt, Prelegent  - 40pkt

20, 25, 40

2017-03-15
Warsztaty wewnętrzne "Poznać i zrozumieć Mobile"

Warsztaty autorskie firmy Mobiem, których celem jest szerzenie specjalistycznej wiedzy nt. mobile marketingu i prezentowanie dobrych praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Prowadzący - 15 pkt.

10, 15

2017-03-15 - 2017-12-31
Cross Digital Marketing 2017https://crossdigital.pl/

Cross Digital Marketing to wydarzenie które powstało z myślą o marketingowcach poszukujących inspiracji, motywacji, digitalowej energii i pomysłów. W ciągu jednego popołudnia, w warszawskim Digital Knowledge Village, odbędzie się cykl wystąpień ekspertów z różnych obszarów marketingu. Prelegenci opowiedzą o tym, jak wykorzystać kanały i narzędzia szeroko pojętego cross digital marketingu m. in. Video, Virtual Reality, Big Data, Mobile czy SEM. Nie zabraknie również ciekawych case study.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.crossdigital.pl. Liczba miejsc ograniczona. Przy zapisie prosimy wpisać w pole formularza ("Napisz") DIMAQ.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10 pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent  - 30pkt

10, 15, 30

2017-03-14
Mobile Trends 2017https://2017.mobiletrends.pl/

Mobile Trends Conference to największa w Polsce konferencja o trendach w marketingu, oprogramowaniu, projektowaniu i zarządzaniu zespołami w branży mobile.

8-10 marca 2017 r. w Krakowie - trzy inspirujące i pasjonujące dni, poświęcone w pełni wszystkiemu, co związane z branżą mobile oraz nowoczesnymi technologiami.

Jeśli zależy Wam na wymianie doświadczeń i networkingu w świetnej atmosferze oraz wiedzy na temat obecnych i nadchodzących trendów w branży, to miejsce dla Was!

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2017-03-08 - 2017-03-10
How to win SEO in 2017www.iab.org.pl

AB HowTo: win SEO in 2017 to wydarzenie, które stanowi kompleksowy przewodnik po działaniach SEO dla marketerów. Już 8 marca w Warszawie eksperci IAB Polska oraz zaproszeni goście, m.in. Łukasz Żelezny, przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego pozycjonowania w szybko zmieniającym się świecie algorytmów Googla. Chcesz wygrać SEO? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.

 Specjalna cena dla posiadaczy DIMAQ: 150 zł netto

Punktacja za ten event: Uczestnik - 20pkt, Panelista - 25pkt, Prelegent - 40pkt

20, 25, 40

2017-03-08
#20 IAB Expert Panel: Prywatność w sieci.http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/2...

IAB Polska przeprowadził drugą edycję badania Prywatność w sieci, którego wyniki wskazują z jednej strony na dużą i wciąż rosnącą wiedzę na temat zagadnień związanych z prywatnością, z drugiej zaś na zdecydowane preferencje dotyczące treści i reklam, które według internautów powinny dopasowywać się do indywidualnych zainteresowań. 
Pełny raport z badania premierowo udostępnimy i omówimy podczas #20 Expert Panelu.

Zaprezentowane wnioski będą punktem wyjścia w dyskusji eksperckiej nad przyszłością ochrony prywatności w sieci oraz wyzwaniami, jakie te zmiany niosą dla przedsiębiorców internetowych.

Tego dnia przedstawiciele IAB Polska oraz GIODO podpiszą list intencyjny dotyczący utworzenia Branżowego Kodeksu Dobrych Praktyk.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 5 pkt.

2017-03-07
#1 IAB FutuLab: Virtual Realityhttp://iab.org.pl/aktualnosci/1-iab-futu...

IAB FutuLab to nowy cykl nieformalnych spotkań skupionych wokół najnowszych technologii wykorzystywanych w szeroko pojętym marketingu.

W swobodnej atmosferze nie tylko rozmawiamy i prezentujemy innowacyjne rozwiązania, ale przede wszystkim testujemy je na własnej skórze. Wszystko dzięki obecności przedstawicieli wiodących technologicznych firm, którzy wyjaśniają działanie i pełnię możliwości swoich „futu” produktów i usług.

Pierwsze spotkanie pod hasłem VIRTUAL REALITY odbędzie się 26 stycznia 2017 w siedzibie IAB Polska.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 5pkt, Prelegent - 10pkt

5, 10

2017-01-26
MIXX Awards&Conference 1.12.2016http://mixx-awards.pl/

MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie za kreację i efektywność.

MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja oparta wyłącznie o prezentacje bazujące na case studies.

Punktacja:

MIXX Awards Gala - Uczestnik - 5 pkt

MIXX Conference - Uczestnik - 10 pkt, Prelegent - 30 pkt.

UWAGA: specjalna oferta cenowa dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ:

Konferencja: 300 zł + VAT        

Gala: 500 zł + VAT

pakiet Konferencja+Gala: 700 zł + VAT

MIXX Awards Gala - 5

MIXX Conference - 10, 30 

2016-12-01
Aula Polska http://aulapolska.pl/

AULA POLSKA promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Wierzymy w potencjał polskich przedsiębiorców i innowatorów, dlatego wspieramy ich rozwój. Uważamy, że przedsiębiorczości należy uczyć, najlepiej poprzez praktykę i transfer doświadczeń.
Na spotkania Auli prezentowane są młode frmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości.
AULA POLSKA to społeczność – skupiona wokół regularnych spotkań inicjatywy. Darmowe spotkania odbywają się średnio 2 razy w miesiącu, a każdorazowo uczestniczy w nich 300–350 osób. Spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest również tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.

Punktacja za udział w każdym spotkaniu Auli Polskiej:

Punktacja za ten event: Uczestnik - 5pkt, Prelegent - 10pkt

5, 10

2016-12-01 - 2017-12-31
Studia podyplomowe Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzihttp://www.ckp-lodz.pl/studia/250/%C5%81...

Studia E-marketing. Celem studiów jest nabycie przez słuchaczy przekrojowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu (e-marketing) i sprzedaży w internecie (e-commerce) oraz przygotowanie do certyfikacji w zakresie kwalifikacji zawodowej realizowanej pod auspicjami organizacji branżowej IAB Polska w ramach programu edukacyjnego dla profesjonalistów branżowych DIMAQ.

80 

2016-11-03 - 2017-06-30
Studia podyplomowe Uczelnia Łazarskiegohttp://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-...

E-marketing w praktyce. 

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia prowadzone są na wysokim poziomie merytorycznym wraz z partnerem strategicznym IAB Polska, a wykładowcami są znani wysoko cenieni praktycy rynku internetowego.

80

2016-11-03 - 2017-06-30
PORANEK z email marketingiem, 17-21 października 2016http://freshmail.pl/workshop_type/szkole...

Poranek z email marketingiem to spotkanie z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Jego celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań oraz szerzenie dobrych praktyk.

Poranki są organizowane w 5 miastach: Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław.

Punktacja za ten event: Uczestnik jednego warsztatu - 3 pkt, Prelegent jednego warsztatu - 5 pkt

3, 5

2016-10-17 - 2016-10-21
FILMTERACTIVE FESTIVAL 28-29.09.2016http://www.filmteractive.eu

VI edycja Filmteractive –  festiwal komunikacji interaktywnej. Już 28-29 września w Łódzkiej Filmówce będzie można wziąć udział w ciekawych spotkaniach z przedstawicielami biznesu, reklamy oraz przemysłów kreatywnych. Podczas Filmteractive znajdzie się również miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu social media, mobile, VR, gaming, innovation, interactive.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2016-09-28 - 2016-09-29
NOWY KONGRES ONLINE MARKETING 2016/2017 28.09.2016http://nowy.kongres-online.pl/

Tegoroczna edycja pod hasłem Jak skutecznie zaplanować i prowadzić kampanię reklamową w Internecie odbędzie się 28 września w Multikinie w Złotych Tarasach. Kongres rozpocznie się od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.

Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim  jesiennej edycji Kongresu. Wychodząc naprzeciw potrzebom uczestników  Kongres podzielony został na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2016-09-28
INTERNET WEEK 26-30.09.2016https://internetweek.pl/

IAB Internet Week to cieszący się olbrzymim zainteresowaniem cykl warsztatów IAB Polska poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej.

Przez pięć dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Punktacja za ten event: Uczestnik jednego warsztatu - 5 pkt, Prelegent jednego warsztatu - 10 pkt

5, 10

2016-09-26 - 2016-09-30
INTERNET BETA 14-16.09.2016https://www.internetbeta.pl/

InternetBeta 2016 to ósma edycja jednej z najbardziej rozpoznawalnych, a dla wielu kultowej, konferencji branżowych w Polsce. Internet, nowe technologie i innowacje – to główne tematy poruszane na „Becie”. Główne, ale nie jedyne, bo z roku na rok formuła konferencji rozszerza się i już teraz stanowi inspirujące, multidyscyplinarne wydarzenie gromadzące wszystkich, którzy chcą trzymać rękę na pulsie.

Organizatorem jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Punktacja za ten event: Uczestnik - 10pkt, Panelista - 15pkt, Prelegent - 30pkt

10, 15, 30

2016-09-14 - 2016-09-16