Dofinansowanie na szkolenia z projektu Kompetencje dla sektorów 2
W odpowiedzi na potrzeby rynku, PARP uruchomił nowy projekt Kompetencje dla sektorów 2, w ramach którego przedsiębiorstwa działające w sektorze komunikacji marketingowej mogą pozyskać dofinansowanie na szkolenia.
Wysokość dofinansowania wynosi maksymalnie 34 000,00 zł netto z wkładem własnym na przedsiębiorstwo i 8 500,00 zł netto z wkładem własnym na pracownika.
Kto może skorzystać z dofinansowania?
- osoby samozatrudnione
- mikro przedsiębiorstwa: liczba personelu < 10, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 2 mln euro
- małe przedsiębiorstwa: liczba personelu < 50, roczny obrót/ roczna suma bilansowa ≤ 10 mln euro
- średnie przedsiębiorstwa: liczba personelu < 250, roczny obrót ≤ 50 mln euro
W/w przedsiębiorstwa w swojej działalności muszą mieć wpisane co najmniej jeden z poniższych kodów PKD (lub podklas):
- 58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania
- 59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych
- 60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych
- 73.1 – Reklama, badanie rynku i opinii publicznej
Wymagane jest również, by przedsiębiorstwa spełniały warunki możliwości uzyskania pomocy de minimis/pomocy publicznej.
Na co i jakiej wielkości
dofinansowanie można uzyskać?
Lista szkoleń objęta dofinansowaniem:
- Projektowanie strategii komunikacji
- Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing)
- Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej
- Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta
- Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta (consumer design)
- Mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey)
- Mierzenie efektywności kampanii marketingowej
- Koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej
- Planowanie kampanii online
- Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
- Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
- Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce)
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics – poziom podstawowy
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics – poziom zaawansowany
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM)
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu
- Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach
Jak zdobyć dofinansowanie
na szkolenie?
Aby pozyskać dofinansowanie, trzeba spełnić formalności wymagane przez operatora środków. UWAGA – naszym klientom bezpłatnie pomagamy w całej procedurze uzyskania dofinansowania.
Wystarczy wypełnić TEN FORMULARZ (ważne, by wypełnić wszystkie pola obowiązkowe) i odesłać na adres szkolenia@dimaq.eu, a nasi konsultanci przeprowadzą Cię przez cały proces.
Jeśli masz pytania lub nie wiesz,czy możesz skorzystać z dofinansowania, skontaktuj się z naszymi konsultantami, którzy służą pomocą w całej procedurze pozyskiwania dofinansowania oraz jego rozliczenia. Wyślij maila na szkolenia@dimaq.eu lub zadzwoń: +48 515 99 25 99.