Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 20
Cena: 2200 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
Nauczysz się samodzielnie dokonywać analizy danych źródłowych dotyczących konsumentów.
-
Poznasz różnorodne metody poszukiwania informacji w sieci oraz weryfikacji pozyskanych informacji pod kątem użyteczności i wiarygodności.
-
Dowiesz się, jak konstruować proste ankiety i prowadzi podstawowe wywiady z konsumentami.
-
Nauczysz się posługiwać podstawowymi technikami zbierania danych jakościowych i ilościowych, zarówno przy pomocy narzędzi internetowych jak i w „terenie”.
-
Dowiesz się, jak systematyzować i analizować pozyskane zebrane dane i informacje o konsumencie.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób rozpoczynających pracę w sektorze w obszarze marketingu i reklamy
- Dla brand managerów, specjalistów PR, strategów i pracowniców działu obsługi klienta w marketingu
Program
- Trochę teorii na temat badań marketingowych
- Różnica pomiędzy badaniami jakościowymi a ilościowymi
- Omówienie konkretnych metod i ich zastosowania
- Wykorzystanie metody desk research. Dane zastane, a dane które możemy dopiero pozyskać.
- Wprowadzenia do pojęcia CKM (Customer Knowledge Management)
- CKM jako pojęcie powstała jako połączenie wykorzystywania posiadanych danych z CRMów oraz zarządzania wiedzą.
- Prosumeryzm, zespoły wzajemnej nauki, wzajemne innowacje, wspólnoty twórcze, wspólne zarządzanie własnością intelektualną.
- Mawen, łącznik i sprzedawca w procesie pozyskiwania wiedzy o konsumencie.
- Planowanie badania i procesu pozyskiwania wiedzy o konsumentach
- Garbage in – garbage out
- Określenie problemów i hipotez oraz celów naszego badania
- Zaplanowanie analizy i researchu
- Metody i źródła pozyskiwania danych
- Dane własne i dane pozyskiwane z zewnątrz
- Dane ilościowe i jakościowe
- Z jakich źródeł i narzędzi możemy skorzystać
- Odróżnianie wiarygodnych źródeł i danych od źródeł niepewnych bądź byle jakich
- Aspekty psychologiczne w pozyskiwaniu wiedzy o Klientach
- Charakterystyka współczesnego konsumenta
- Klienci racjonalni i nieracjonalni
- Heurystyki i metody wywierania wpływu
- Tworzenie badań marketingowych
- Metoda CAWI
- Wywiady pogłębione
- Inne
- Wyszukiwanie danych w Google
- Nieznane tipy dotyczące korzystania z wyszukiwarki Google celem pozyskania danych
- Porządkowanie i analiza zgromadzonych danych
- Systematyzowanie i analiza zebranych danych i informacji
- Tworzenie przykładowego pliku z efektami researchu
- Wykorzystywanie danych o konsumentach w praktyce
- Ciekawe kampanie oparte na danych
Uczestnicy poznają przykłady prawidłowo i nieprawidłowo pozyskiwanych danych wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia w trybie online: 2 200 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
20 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Szkolenie odbywa w 3 slotach szkoleniowych po 5 godzin zegarowych.
Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:
Aktualnie brak terminów
Trener


Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

