desktop_z_kwadracikiem

Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

!! Z KODEM BLACKWEEK ZNIŻKA -15% NA TO SZKOLENIE W DNIACH 25.11 – 2.12 !!

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin: 20

Cena: 2200 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Nauczysz się samodzielnie dokonywać analizy danych źródłowych dotyczących konsumentów.

  • Poznasz różnorodne metody poszukiwania informacji w sieci oraz weryfikacji pozyskanych informacji pod kątem użyteczności i wiarygodności.

  • Dowiesz się, jak konstruować proste ankiety i prowadzi podstawowe wywiady z konsumentami.

  • Nauczysz się posługiwać podstawowymi technikami zbierania danych jakościowych i ilościowych, zarówno przy pomocy narzędzi internetowych jak i w „terenie”.

  • Dowiesz się, jak systematyzować i analizować pozyskane zebrane dane i informacje o konsumencie.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób rozpoczynających pracę w sektorze w obszarze marketingu i reklamy
  • Dla brand managerów, specjalistów PR, strategów i pracowniców działu obsługi klienta w marketingu

Program

  1. Trochę teorii na temat badań marketingowych
    1. Różnica pomiędzy badaniami jakościowymi a ilościowymi
    2. Omówienie konkretnych metod i ich zastosowania
    3. Wykorzystanie metody desk research. Dane zastane, a dane które możemy dopiero pozyskać.
  2. Wprowadzenia do pojęcia CKM (Customer Knowledge Management)
    1. CKM jako pojęcie powstała jako połączenie wykorzystywania posiadanych danych z  CRMów oraz zarządzania wiedzą.
    2. Prosumeryzm, zespoły wzajemnej nauki, wzajemne innowacje, wspólnoty twórcze, wspólne zarządzanie własnością intelektualną.
  3. Mawen, łącznik i sprzedawca w procesie pozyskiwania wiedzy o konsumencie.
  4. Planowanie badania i procesu pozyskiwania wiedzy o konsumentach
    1. Garbage in – garbage out
    2. Określenie problemów i hipotez oraz celów naszego badania
    3. Zaplanowanie analizy i researchu
  5. Metody i źródła pozyskiwania danych
    1. Dane własne i dane pozyskiwane z zewnątrz
    2. Dane ilościowe i jakościowe
    3. Z jakich źródeł i narzędzi możemy skorzystać
    4. Odróżnianie wiarygodnych źródeł i danych od źródeł niepewnych bądź byle jakich
  6. Aspekty psychologiczne w pozyskiwaniu wiedzy o Klientach
    1. Charakterystyka współczesnego konsumenta
    2. Klienci racjonalni i nieracjonalni
    3. Heurystyki i metody wywierania wpływu
  7. Tworzenie badań marketingowych
    1. Metoda CAWI
    2. Wywiady pogłębione
    3. Inne
  8. Wyszukiwanie danych w Google
    1. Nieznane tipy dotyczące korzystania z wyszukiwarki Google celem pozyskania danych
  9. Porządkowanie i analiza zgromadzonych danych
    1. Systematyzowanie i analiza zebranych danych i informacji
    2. Tworzenie przykładowego pliku z efektami researchu
  10. Wykorzystywanie danych o konsumentach w praktyce
    1. Ciekawe kampanie oparte na danych

Uczestnicy poznają przykłady prawidłowo i nieprawidłowo pozyskiwanych danych wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 2 200 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

20 godzin warsztatowych szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Terminy szkoleń

Szkolenie odbywa w 3 slotach szkoleniowych po 5 godzin zegarowych.

Wybierz termin szkolenia, aby się zarejestrować:

Zaufali nam

Trener

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays.
Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.
Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych