Planowanie kampanii online

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.

Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników. 

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak samodzielnie podejmować działania związane z budowaniem strategii promocyjnych online i działań taktycznych w e-marketingu, optymalizowaniem stron www pod działania kampanii reklamowych oraz pomiarem skuteczności kampanii reklamowych online.

  • Jak charakteryzować sylwetkę internauty oraz rynek reklamy internetowej.

  • Jak definiować i planować cele strategii komunikacji marketingowej.

  • Jak dobierać typy kampanii internetowej do zdefiniowanej strategii promocji.

  • Jak stosować najnowsze narzędzia reklamy internetowej adekwatnie do zdefiniowanych celów i wskaźników, a także integrować je z kanałami offline.

  • Jak planować kampanię reklamową z ograniczonym budżetem.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego w sektorze,
  • osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing – planowanie kampanii online,
  • dla właścicieli firm w sektorze, chcący zrozumieć i swobodnie wykorzystywać digital marketing.

Program

  1. Digital Marketing – sylwetka internauty i rynek reklamy online
  2. Strategia i planowanie – strategie promocyjne i działania taktyczne w e-marketingu
  3. Projektowanie i optymalizacja stron pod kampanie reklamowe – UX/Usability
  4. Planowanie działań E-mail marketingowych
  5. Planowanie i optymalizacja działań Search Engine Marketing
  6. Display advertising i programmatic
  7. Content Marketing i Webwriting
  8. Planowanie kampanii reklamowych na platformach Social media
  9. Wideo marketing
  10. E-commerce
  11. Mobile marketing w kampaniach digital
  12. Analityka webowa – co i jak mierzyć w internecie
  13. Prawo a internet

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 3 000 zł netto
Szkolenie w formule live online to 8 spotkań po 2,5 godziny

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

21 godzin szkolenia

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w szkoleniu.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.

Terminy szkoleń

Zaufali nam

Trener

Monika Bartołd

Certyfikowany trener DIMAQ.

Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych