Planowanie kampanii online

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 27
Cena: 3000 / 3500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
Jak samodzielnie podejmować działania związane z budowaniem strategii promocyjnych online i działań taktycznych w e-marketingu, optymalizowaniem stron www pod działania kampanii reklamowych oraz pomiarem skuteczności kampanii reklamowych online.
-
Jak charakteryzować sylwetkę internauty oraz rynek reklamy internetowej.
-
Jak definiować i planować cele strategii komunikacji marketingowej.
-
Jak dobierać typy kampanii internetowej do zdefiniowanej strategii promocji.
-
Jak stosować najnowsze narzędzia reklamy internetowej adekwatnie do zdefiniowanych celów i wskaźników, a także integrować je z kanałami offline.
-
Jak planować kampanię reklamową z ograniczonym budżetem.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie na poziomie podstawowym jest dla osób, które rozpoczynają pracę w obszarze marketingu internetowego w sektorze/osób, które dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o e-marketing/dla właścicieli firm w sektorze, chcący zrozumieć i swobodnie wykorzystywać digital marketing.
Szkolenie na poziomie zaawansowanym jest dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności swoje kwalifikacje z zakresu digitalu
Program
- Digital Marketing – sylwetka internauty i rynek reklamy online
- Strategia i planowanie – strategie promocyjne i działania taktyczne w e-marketingu
- Projektowanie i optymalizacja stron pod kampanie reklamowe – UX/Usability
- Planowanie działań E-mail marketingowych
- Planowanie i optymalizacja działań Search Engine Marketing
- Display advertising i programmatic
- Content Marketing i Webwriting
- Planowanie kampanii reklamowych na platformach Social media
- Wideo marketing
- E-commerce
- Mobile marketing w kampaniach digital
- Analityka webowa – co i jak mierzyć w internecie
- Prawo a internet
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia w trybie online:
poziom podstawowy – 3 000 zł netto
poziom zaawansowany – 3 500zł netto
Szkolenie w formule live online to 8 spotkań po 2,5 godziny
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
27 godzin warsztatowych (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Aktualnie brak terminów
Trener


Monika Bartołd


Certyfikowany trener DIMAQ.
Od 19 lat związana z marketingiem digital. Trenerka biznesu i umiejętności społecznych, konsultantka. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP i trenerka współprowadząca roczną edycję Szkoły Trenerów. Realizowała szkolenia z zakresu e-marketingu, sprzedaży i umiejętności społecznych. Przez ostatnie 1,5 roku związana z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację pracy grup roboczych IAB i współpracę z firmami członkowskimi.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

