Consumer design

Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >

Miejsce: ONLINE

Liczba godzin (45 min): 44

Cena: 3500 zł netto

Dofinansowanie: TAK

Weź udział

Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak samodzielnie przygotować kreatywną sesję tworzenia pomysłów, dokonać ich wyboru w oparciu o zdefiniowane kryteria.

  • Jak opracować brief do prototypowania.

  • Jak tworzyć minimalne funkcjonalności prototypu z użyciem adekwatnych narzędzi i prowadzić testy z użytkownikami.

  • Jak prowadzić wywiad z klientem bez narzucania i sugerowania własnych pomysłów/rozwiązań.

  • Jak w trakcie procesu prototypowania i testowania posługiwać się aktualnymi i adekwatnymi narzędziami i metodykami (np. Design Thinking, LEGO Serious Play).

  • Jak stosować zasady empatyzowania z klientem i włączać w proces projektowy głos klienta na każdym etapie projektu.

  • Jak dokonywać syntezy danych z różnych źródeł i definiować kluczowe problemy i potrzeby projektowe.

  • Jak wartościować zastosowanie procesu projektowania rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem innowacji w organizacjach
  • Dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji

Program

  1. Czym jest consumer design
  2. Specyfikacja badań UX
    • Metody badania potrzeb
    • Wstęp do psychologii
    • Desk research i przygotowanie do badań
    • tworzenie Person
  3. Definicja i strategia produktu
    • Wstęp do Canvasów
    • Customer Journey
  4. Analiza briefu – definiowanie celów, kart kontekstu i map interesariuszy 
  5. Analiza użytkownika
    • Poszukiwanie insightów- definicja, sposoby znajdowania oraz formułowania wniosków w sposób istotny procesowo
    • Proto-persony
    • Badania użytkownika
    • Definiowanie wyzwań
  6. Develop – poszukiwanie rozwiązań dających największą wartość 

Koszt szkolenia

Koszt szkolenia w trybie online: 3 500 zł netto

Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >

Cena zawiera:

N

44 godziny warsztatowe (45 min)

N

ćwiczenia praktyczne

N

materiały w wersji elektronicznej

N

zaświadczenie o odbyciu szkolenia

Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
  • Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
  • Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
  • Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
  • Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.

Terminy szkoleń

Wybierz termin, aby zarajestrować się na szkolenie:

Szkolenie odbywa w 9 slotach szkoleniowych po 4 i 3 godziny zegarowe.

Zaufali nam

Trener

Jacek Szostak

Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.

Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.14/00338/2016.

Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych