Consumer design
Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE

Na to szkolenie możesz uzyskać dofinansowanie do 80% wartości. Dowiedz się wiecej >
Miejsce: ONLINE
Liczba godzin (45 min): 44
Cena: 3500 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie odbywa się ONLINE – w formie interaktywnego live’u.
Trener prowadzi zajęcia na żywo, włączając w to ćwiczenia dla uczestników.
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
-
Jak samodzielnie przygotować kreatywną sesję tworzenia pomysłów, dokonać ich wyboru w oparciu o zdefiniowane kryteria.
-
Jak opracować brief do prototypowania.
-
Jak tworzyć minimalne funkcjonalności prototypu z użyciem adekwatnych narzędzi i prowadzić testy z użytkownikami.
-
Jak prowadzić wywiad z klientem bez narzucania i sugerowania własnych pomysłów/rozwiązań.
-
Jak w trakcie procesu prototypowania i testowania posługiwać się aktualnymi i adekwatnymi narzędziami i metodykami (np. Design Thinking, LEGO Serious Play).
-
Jak stosować zasady empatyzowania z klientem i włączać w proces projektowy głos klienta na każdym etapie projektu.
-
Jak dokonywać syntezy danych z różnych źródeł i definiować kluczowe problemy i potrzeby projektowe.
-
Jak wartościować zastosowanie procesu projektowania rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla osób zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem innowacji w organizacjach
- Dla pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
Program
- Czym jest consumer design
- Specyfikacja badań UX
- Metody badania potrzeb
- Wstęp do psychologii
- Desk research i przygotowanie do badań
- tworzenie Person
- Definicja i strategia produktu
- Wstęp do Canvasów
- Customer Journey
- Analiza briefu – definiowanie celów, kart kontekstu i map interesariuszy
- Analiza użytkownika
- Poszukiwanie insightów- definicja, sposoby znajdowania oraz formułowania wniosków w sposób istotny procesowo
- Proto-persony
- Badania użytkownika
- Definiowanie wyzwań
- Develop – poszukiwanie rozwiązań dających największą wartość
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia w trybie online: 3 500 zł netto
Pomożemy Ci w zdobyciu dofinansowania na to szkolenie – nawet do 80% wartości. Skontaktuj się z nami >
Cena zawiera:
44 godziny warsztatowe (45 min)
ćwiczenia praktyczne
materiały w wersji elektronicznej
zaświadczenie o odbyciu szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 100 zł netto rabatu na egzamin DIMAQ.
Posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymują 10% rabatu na to szkolenie oraz 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w nim.
Dlaczego warto?
- Szkolenie prowadzone jest przez praktyka z wieloletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem, jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 15.
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarajestrować się na szkolenie:
Szkolenie odbywa w 9 slotach szkoleniowych po 4 i 3 godziny zegarowe.
Trener


Jacek Szostak
Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych

