Akademia HR
Szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
SZKOLENIA W FORMIE ONLINE
SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA nawet do 100%. Sprawdź warunki >
Miejsce: ONLINE
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Akademia HR umożliwia dofinansowanie wsparcia mikro (bez osób samozatrudnionych), małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w zakresie dostosowania firmy do zmian demograficznych oraz zachodzących na rynku pracy.
Pomożemy Ci bezpłatnie w uzyskaniu dofinansowania!
Dla kogo są te szkolenia?
- dla właścicieli firm,
- dla kadry HR,
- dla osób odpowiedzialnych za politykę personalną firmy,
- dla kadry menadżerskiej,
- dla pracowników, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
Tematyka szkoleń
- Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
- Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
- Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
- Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji
- Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności
- Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
- Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
- Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi
- Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych
- Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy
- Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
- Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA nawet do 100% na poniższe szkolenia.
Skontaktuj się z nami > lub sprawdź warunki >
Szkolenia w formie online
Akademia HR
SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA nawet do 100% na poniższe szkolenia.
Skontaktuj się z nami > lub sprawdź warunki >
Każde z powyższych szkoleń realizujemy także w formie szkolenia zamkniętego dla danej firmy, także w formie stacjonarnej.
Możemy je przeprowadzić na podstawie programu szkolenia otwartego lub dostosować je do Twoich potrzeb.
Jesteś zainteresowany organizacją szkolenia zamkniętego? Skontaktuj się z nami!
Napisz do nas na adres: szkolenia@dimaq.eu
Dlaczego warto?
- Szkolenia prowadzone są przez doświadczoną kadrę trenerską
- Szkolenia prowadzone są w formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń praktycznych
- Szkolenia oparte są na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study
- Na szkolenia możesz uzyskać nawet do 100% dofinansowania, które bezpłatnie pomożemy Ci pozyskać, więc angażujesz w nie jedynie swój czas!
Trenerzy
Tomasz Derewońko
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, charakteryzujący się dojrzałym podejściem do biznesu i elastyczną, otwartą komunikacją. Doskonały słuchacz i wielopłaszczyznowy obserwator. Pracuje głównie z TOP i średnim managementem, choć z przyjemnością realizuje projekty dla każdego poziomu organizacji. Od początku drogi zawodowej związany z obszarem HR. Przed 20 lat związany z biznesem korporacyjnym, gdzie pełnił rolę Managera HR, managera zespołów Learning & Development, konsultanta i eksperta. Od ponad 15 lat prowadzi własną działalność w zakresie szkoleniowo-doradczym. Certyfikowany coach specjalizujący się w coachingu biznesowym, menedżerskim i holistycznym. Ekspert w dziedzinie budowania strategii HR oraz zarządzaniu kryzysowym. Konsultant świadczący usługi wspierające organizację w realizacji celów strategicznych. Jako trener pracuje głównie metodami warsztatowymi, wykorzystując wewnętrzne zasoby uczestników. Kompleksowe doświadczenie zdobywał w organizacjach różnych branż (nowe technologie, telco, usługowe, produkcyjne, finansowe, ubezpieczeniowe, auto-moto, farmacja i inne).
Mirosława Kaletka
Dyplomowany menedżer zarządzania zasobami ludzkimi, Certyfikowany HR Business Partner, Certyfikowany Coach International Coaching Community, Dyplomowany Coach Kariery i Doradca zawodowy, Trener biznesu, Konsultant narzędzi rozwojowych MindSonar, iWAM.
Zaangażowany coach i trener – holistycznie wspiera rozwój ludzkiego potencjału wykorzystując liczne narzędzia rozwojowe. Prowadzi interaktywne szkolenia i programy rozwojowe – obszar: executive, menedżerski, ekspercki, specjalistyczny. Skuteczny menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu – obszar bankowość i finanse. Zajmuje się diagnozą zasobów, projektowaniem i realizacją programów rozwojowych, onbordingowych oraz ścieżek karier (reskilling, upskilling). Pomaga indywidualnym osobom, zespołom, kadrze zarządzającej oraz właścicielom firm wydobyć i wykorzystać ich mocne strony na rzecz budującej i mającej znaczenie współpracy, która zarówno pomaga angażować się w realizację celów organizacji, jak i realizować swój własny potencjał. Angażuje się w budowanie kultury organizacyjnej opartej o wartości wspierające różnorodność, inkluzywność, przyjazne relacje, etykę oraz zrównoważony rozwój. Pomaga zrozumieć indywidualny mindset i uruchomić wewnętrzną moc. Kieruje się uważnością w relacjach i wrażliwością na potrzeby innych. Wspiera w odkodowaniu wzorców i strategii, które często nieświadomie realizujemy w życiu. Sprawia, że tajniki komunikacji stają się transparentne, a budowanie relacji jest czystą przyjemnością.
Tadeusz Żórawski
Lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, mediów, reklamy, e-commerce, nowych technologii, strategii i badań konsumenckich.
Ma blisko 30 lat doświadczenia pracy w branży reklamowej, m.in. jako prezes zarządu domu mediowego Universal McCann, dyrektor zarządzający domu mediowego PHD Poland, globalny dyrektor strategii eCommerce agencji Molecular Worldwide. Twórca działalności SmartHuman, consultingu i networkingu firm zainteresowanych wdrażaniem nowych technologii i współpracy ze startupami.
W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Coca-Cola, Onet.pl, Goodyear Group Poland, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Mars Petfood, Bacardi i Essity.
Był doradcą strategicznym w programie Omnichannel firmy The Heart, gdzie łączył się start-upy z korporacjami, które chcą wdrażać nowe programy w zakresie analityki konsumenta, automatyzacji marketingu i sprzedaży i zmian punktów sprzedaży. Wielokrotny mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, w Polsce i z granicą (w Grecji, Turcji, Indiach, Hiszpanii i Portugalii).
Anna Mady
Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w HR i sprzedaży. Od 2017 roku związana z branżą HR, początkowo jako rekruterka na stanowiska średniego i wyższego szczebla w branży outsourcingu finansowego. Następnie w 2019 roku dołączyła do GoWork.pl, gdzie odpowiadała za budowanie strategii employer brandingowych oraz organizację projektów CSR. Reprezentowała firmę na wielu konferencjach HR w Polsce, budując świadomość candidate experience. Ponadto była odpowiedzialna za proces onboardingu, organizację szkoleń pracowniczych oraz rekrutację.
Ukończyła wiele szkoleń z zakresu wywiadu behawioralnego, direct search, employer brandingu, zarządzania projektami (Agile), social media (LinekdIn) oraz doradztwa kariery.
Od 2020 roku współpracuje z Career Angels, gdzie jej główne obszary działalności to pełen zakres usług doradztwa kariery dla wszystkich poziomów organizacji. Dodatkowo koordynuje projekty B2B z zakresu budowy Career Center wewnątrz organizacji. Z sukcesem zrealizowała szkolenia w firmach z branży bankowości, ubezpieczeń, usług i technologii.
Od 2022 roku jest wykładowcą w ramach studiów podyplomowych: Doradztwo Kariery w Praktyce, oraz prowadzi webinary dla studentów i absolwentów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Zrealizowała 180 godzin szkoleniowych w ostatnich 3 latach, z zakresu: AI w rekrutacji, CV pod ATS, Hackowanie Algorytmu LinkedIn, Doradztwo Kariery, Re/Upskilling, Trendy HR. Obecnie jest w trakcie certyfikacji z narzędzia „Career View” firmy Decision Dynamics.
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych