

online
Baza wiedzy DIMAQ Voice: zobacz nagrania z wybranymi prelekcjami!
DV Online #1 • 06.04.2020
Customer Experience
na co dzień i w kryzysie.

Anna Ledwoń–Blacha,
More Bananas
DV Online #2 • 14.04.2020
Kreatywny „content”
– proste? Może być prostsze.

Maciej Sawicki, White Bits
DV Online #3 • 21.04.2020
Podejście do tworzenia
Video i jego wpływ
na sukces kampanii.

Tomasz Sol, Video Solutions by Tomasz Sol
DV Online #4 • 28.04.2020
10 pomysłów na to co można robić z wolnym czasem i spadkami budżetu w SEM.

Krzysztof Marzec z DevaGroup
DV Online #5 • 04.05.2020
Automatyzacja
w e-commerce – dlaczego warto ją wdrożyć w czasie pandemii?

Agata Chmielewska,
E-commerce & On-line Marketing Consultant
DV Online #6 • 12.05.2020
#PatrzSzerzej na czas kryzysu i zobacz jak marketing automation, pomoże Ci optymalizować budżety marketingowe.

Daniel Werner,
SAREsystem i SAREhub
DV Online #7 • 19.05.2020
Efektywne kanały dotarcia i skuteczna komunikacja w czasach zarazy, na podstawie przykładów z wybranych branż.

Łukasz Brachmański, INIS
DV Online #8 • 26.05.2020
Historia pewnej konwersji, czyli o skutecznym generowaniu leadów.

Andrzej Bieda, CMO, Landingi.pl
DV Online #9 • 02.06.2020
Dlaczego powinieneś stworzyć branded podcast zanim będzie za późno?

DV Online #10 • 09.06.2020
Jak napisać inspirujący brief kreatywny dla komunikacji w digitalu?


Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine
DV Online #11 • 16.06.2020
Jak strategia online pomoże Ci wyjść z kryzysu? I co ma do tego Design Thinking?


Magdalena Euejda i Joanna Blewąska, Bluerank
DV Online #12 • 23.06.2020
Reklama online w świecie bez 3rd party Cookies

Szymon Pruszyński, Yieldbird
DV Online #13 • 13.10.2020
Jak podtrzymać pozytywne emocje na całej ścieżce zakupowej w eCommerce.

Filip Iwanski, Chief Executive Officer, IMAGINE POLAND.
DV Online #14 • 27.10.2020
Rola Kapitału kulturowego w relacjach z Klientem

Piotr Ochocki, Group Account Manager, GoldenSubmarine
DV Online #15 • 10.11.2020
Podejmowanie decyzji w oparciu o dane łatwiejsze dzięki Data Studio

Aleksandra Lisiecka-Lenart, Senior SEO Analyst, Bluerank
DV Online #16 • 24.11.2020
Lepiej zrozumieć użytkownika. Czego nie zobaczysz pobieżnie patrząc w Google Analytics.

Piotr Litwa, Piotr Litwa Web Analyst
DV Online #17 • 26.01.2021
Nie marnuj budżetu, czyli jak zmierzyć efektywność kampanii digital?

Łukasz Matyński, Head of Client Service & Partner w Media Choice.
DV Online #19 • 30.03.2021
Wykorzystywanie fun contentu w komunikacji marki – case study Rocket Jobs

Agnieszka Zwolan, Rocket Jobs
DV Online #19 • 30.03.2021
Opowiadanie marki w modelu bajki, czyli zapomnij o podróży bohatera Campbella!

Piotr Mrzygłód, Interim Manager – Architekt Marketingu