AKTUALNOŚCI
Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej. Wizerunek – działania online
Na wizerunek marki składa się cały szereg subiektywnych odczuć, które pojawiają się w percepcji konsumentów, gdy myślą o danej firmie, ofercie, produkcie lub usłudze. Zadaniem marketerów i agencji jest dbanie, aby był to obraz zgodny z celami biznesowymi firmy, które...
Spotkaj się z DIMAQ na 10. edycji Filmteractive Festival
Transformacja – słowo klucz roku 2020 i jednocześnie zjawisko, któremu organizatorzy Filmteractive przyglądają się od początku istnienia festiwalu. Zapiszcie w kalendarzach - jubileuszowa, 10. edycja Filmteractive już 23-27.11.2020! Filmteractive jest miejscem...
Cyfryzacja: skorzystaj z dofinansowania na szkolenia z e-kompetencji
Pandemia COVID-19 sprawiła, że Unia Europejska dynamicznie przyśpieszyła prace nad strategią dotyczącą transformacji cyfrowej, w której rozwój kapitału ludzkiego czyli między innymi zwiększenie kompetencji digitalowych to jeden z priorytetów na lata 2021 – 2027....
Jak pozyskać środki na szkolenia z nowego dofinansowania od PARP? Zapraszamy na spotkanie informacyjne 18 listopada
W ramach Działania 2.21 PO WER wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez realizację usług rozwojowych wspierających zdobycie, uzupełnienie lub aktualizację kompetencji, kwalifikacji lub części kwalifikacji. Zapraszamy na...
Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej. Świadomość marki –pomiar
Człowiek jest w dużej mierze wzrokowcem i ponad 70% informacji, jakie odbiera, docierają do niego przez zmysł wzroku. Psychologia podkreśla rolę pierwszego wrażenia i kluczowych poznawczo 3 pierwszych sekundach. W ciągu tak krótkiego czasu system wzrokowy identyfikuje...
Jak prawidłowo złożyć wniosek o dofinansowanie szkoleń? Weź udział w spotkaniu informacyjnym.
2 listopada odbyło się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”. Jeśli chcesz pozyskać środki na szkolenia z e-marketingu, najpierw...
Oferta pracy z kompetencjami DIMAQ: E-marketing planner / Buyer
Oferta od: MTR Media Sp. z o.o. Sp. k. Opis stanowiska pracy Do Twoich zadań należeć będzie: samodzielne planowanie oraz zakup internetowych kampanii reklamowych (w tym także w modelu programatycznym)współudział w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji...
Jak rozpoczęła się moja przygoda z digital marketingiem i certyfikatem DIMAQ. Artykuł Justyny Wasinkiewicz.
Duża liczba osób oraz moja sieć kontaktów zna mnie dość dobrze. Dla tych, którzy niedawno dołączyli do mojej społeczności, chciałabym nieco przybliżyć moją postać. Z branżą PR i marketingu jestem związana od ponad 13 lat. Przez ostatnie lata zajmowałam się komunikacją...
Instagram Shopping Ads – na czym polegają reklamy zakupowe na Instagramie i jak najlepiej w praktyce wykorzystać je w e-commerce – artykuł eksperta DIMAQ
O znaczeniu reklam na Instagramie nie trzeba nikogo przekonywać. Czas pandemii tylko pokazał, jak wielką rolę w firmach B2C odgrywa digital marketing, a w szczególności część performance skupiona na generowaniu sprzedaży w e-commerce. Rosnącą wagę platform reklamowych...
Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej. Świadomość marki – działania online
Świadomość marki – działania online Budowa świadomości marki jest jednym z najważniejszych celów dużej części kampanii reklamowych realizowanych na świecie, tak w mediach tradycyjnych (TV, radio, OOH czy prasa), jak i w kanałach internetowych. Jest to szczególnie...


